فرکانس شبکه تلویزیونی استقلال روی هاتبرد و یاهست + پخش زنده

فرکانس شبکه تلویزیونی استقلال روی هاتبرد و یاهست + پخش زنده

فرکانس شبکه تلویزیونی استقلال و پخش زنده شبکه جهانی و ماهواره ای تیم باشگاه استقلال را در این صفحه ببینید.

فرکانس شبکه تلویزیونی استقلال روی هاتبرد و یاهست  + پخش زنده

فرکانس شبکه تلویزیونی استقلال

مصطفی آجرلو در معارفه سرمربی جدید اعلام کرد که ورزشگاه اختصاصی و شبکه ماهواره ای استقلال راه اندازه شده است و این سورپرایزی برای هواداران میباشد.

همچنین فرکانس شبکه تلویزیونی استقلال در ماهواره یاهست «12149»، «Vertical 27500» و در ماهواره هاتبرد «Esteghlal HotBird ،13-E ،12520 ،Vertical ،27500» قابل دسترس است.

استقلال از تیم های پر افتخار ایران میباشد که تجربه دوبار قهرمانی در آسیا را در کارنامه دارد جالب از بدانید که بعد از برگزاری لیگ قهرمانان آسیا هیچ تیم ایرانی نتوانسته تا به حال قهرمان شود البته پرسپولیس 2 بار و سپاهان و ذوب آهن یک بار به فینال رفتند که در نهایت با شکست نتوانستند قهرمان شوند.

استقلال در سال ۱۳۷۰ برای دومین بار به قهرمانی آسیا دست پیدا نمود.
استقلال در فینال باشگاههای آسیا موفق شد تیم لیاعولینگ چین را با برتری دو بر یک پیروز شود و جام را برای دومین بار از آن خود کند.

تیم استقلال یک دفعه در فصل ٨۴_ ۸۵ توانست عنوان قهرمانی در لیگ برتر را از آن خود کند و یک بار دیگر در لیگ برتر هشتم قهرمانی را از آن خود کند.

استقلال قهرمان هشتمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور شد.
تیم استقلال در لیگ یازدهم با هدایت آقای پرویز مظلومی نایب قهرمانی را به دست آورد.

مسئول های باشگاه استقلال برای مربیگری تیم فوتبال در لیگ دوازدهم با امیر قلعه نویی قرارداد امضا نمودند و در همین لیگ به قهرمانی دست پیدا نمودند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *