افزایش قیمت مواد شوینده ها واقعیت دارد؟ +عکس

افزایش قیمت مواد شوینده ها واقعیت دارد؟ +عکس

افزایش قیمت مواد شوینده به شکل وحشتناک هر کدام 50 و 70 درصد واقعیت دارد؟ جزئیات را در این صفحه به همه نامه ای که منتشر شده ببینید.

افزایش قیمت مواد شوینده ها واقعیت دارد؟ +عکس

افزایش قیمت مواد شوینده ها واقعیت دارد؟

تصویری در فضای مجازی منتشر شده که منتسب به انجمن صنایع شوینده بهداشتی و آرایشی می‌باشد که در آن قیمت انواع شوینده ها را نشان می‌دهد که بیش از ۵۰ درصد افزایش قیمت داشتند.

این تصویر با واکنش های زیادی روبرو شده است اما معاون اول رئیس جمهور گفته است که هیچگونه تغییر قیمت در محصولات و کالاها مواد شوینده نداشته و تصویری که در فضای مجازی پخش شده است غیر مستند و غیر واقعی است.

به دستور معاون اول رئیس جمهوری هر گونه تغییر قیمت و افزایش آن باید با هماهنگی ستاد تنظیم بازار باشد در این زمینه یک مقام آگاه گفته تا به حال هیچ بحث و تبادل نظر درباره قیمت مواد شوینده صورت نگرفته است و همه تصاویری که مربوط به این موضوع است فاقد مجوز است

در این زمینه، یک مقام آگاه در ستاد تنظیم بازار به ایرنا گفت: تاکنون هیچ بحث و تبادل نظری در خصوص قیمت‌های جدید محصولات صنایع شوینده انجام نشده است و هر گونه افزایش قیمت‌ها در این حوزه فاقد مجوز است.

گفتنی است، نامه منتشر شده در این زمینه که حاکی از افزایش 30 تا 80 درصدی انواع محصولات یاد شده است، فاقد تاریخ، امضا و مهر بوده و به نظر می‌رسد فضاسازی برخی اعضای این انجمن به‌منظور دریافت مجوز افزایش قیمت باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *