فصل دوم سریال نجلا ۲ چند قسمت است؟ +قسمت آخر

فصل دوم سریال نجلا ۲ چند قسمت است؟ +قسمت آخر

فصل دوم سریال نجلا ۲ چند قسمت است؟ +قسمت آخر سریال نجلا فصل دوم را در اینن صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فصل دوم سریال نجلا ۲ چند قسمت است؟

سریال نجلا یکی از سریال های جذاب تلویزیونی بوده که فصل اول آن در مبارک رمضان 1399 بر روی آنتن رفت و مورد استقبال قرار گرفت سریال نجلا در دو فصل تولید شده که فصل اول آن در ماه مبارک رمضان ۱۳۹۹ تولید و فصل دوم آن برای عید نوروز ۱۴۰۱ پخش شد.

فصل دوم سریال نجلا 36 قسمت میباشد

فصل دوم سریال نجلا ۲ چند قسمت است؟ +قسمت آخر

این سریال در ۳۶ قسمت برای فصل دوم تولید شده که در حال حاضر به قسمت های پایانی این مجموعه رسیده‌ایم سعید سعدی درباره داستان این مجموعه می‌گوید به دنبال سرهم‌بندی کردن داستان نیستیم سعی می‌کنیم به گونه‌ای داستان را تمام کنیم که مخاطب راضی باشد.

او می گوید متاسفانه بخش هایی از سریال نجلا سانسور شد و از طرف صدا و سیما هذف گردید هرچند که ما با توجه به چارچوب های صدا و سیما این سریال را ساختیم اما نمی‌دانیم چرا باز هم سانسور در این سریال داشتیم.

آقای سعید سعدی همچنین درباره حذف سارا رسول زاده و جایگزین کردن محیا دهقانی به جای او می‌گوید که ما به سارا رسول زاده پیشنهاد دادیم اما او در حال بازی در یک سریال به کارگردانی ایرج راد بودند و برای همین منظور ناچار شدیم خانم دهقانی را جایگزین کنیم و بحث دستمزد و اینگونه مسائل دروغ می باشد.

سعدی در پایان از دشواری های ساخت این مجموعه در دوران کرونا نیز گفت و توضیح داد: «نجلا» سریال پُر پروداکشنی بود و در هفت الی هشت شهرستان کار را پیش بردیم. به دلیل اینکه بتوانیم تصویر را با واقعیت منطبق کنیم، کار را در شادگان، اهواز، آبادان، خرمشهر، همدان، انزلی، اروندکنار، کرج و تهران تولید کردیم و این مساله بر سختی های کار می افزود.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *