فوت امیر تتلو توسط خودش تکذیب شد +عکس واکنش تتلو

فوت امیر تتلو و علت درگذشت امیر تتلو در ترکیه +عکس

فوت امیر تتلو توسط خودش تکذیب شد +عکس واکنش تتلو را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ماجرای فوت امیر تتلو

امروز خبرهای عجیبی در رسانه های کشورمان مبنی بر مگر تتلو خواننده جنجالی در ترکیه منتشر شد که باعث تعجب هوادارانش شد.

فوت امیر تتلو و علت درگذشت امیر تتلو در ترکیه +عکس

برخی از کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی در رابطه با درگذشت استاد شجریان شوخی هایی با مرگ تتلو کردند که همین باعث شد این شوخی را برخی از رسانه های جدی بگیرند به گونه ای که در گوگل به ترند تبدیل شود.

البته تتلو خودش هم بدش نمی آید که در صدر خبرهای رسانه ها قرار بگیرد و همین سبب شد که او مدتی به خبر مرگش واکنش نشان ندهد تا مورد توجه قرار بگیرد.

 

اما در نهایت در کانال تلگرام اش گفت که هواداران نگران نباشند و من زنده هستم.

امیر تتلو متولد 30 شهریور 1362 در تهران، خواننده است. تا دیپلم ریاضی بیشتر درس نخوانده است، موسیقی را با سبک رپ شروع کرد، چندین بار دستگیر شد و حالا جنجالی ترین خواننده غیر مجاز ایرانی می باشد. که در این بخش نگاهی داریم به زندگی بسیار عجیب و پر فراز و نشیب این چهره!

امیر تتلو خوانندگی را از 17 سالگی در سبک پاپ شروع کرد. دو سال بعد یعنی سال 1379 با موسیقی رپ آشنا شد و در سال 1380 به دبی رفت و زیر نظر شاهرخ سالار سبک R&B را فرا گرفت و دوباره به ایران بازگشت.

تَتَلیتی یک آلبوم موسیقی از امیر تتلو خواننده است. تتلیتی همچنین نامیست که هواداران او با آن شناخته می‌شوند.

تتلیتی‌ها که عموماً نوجوان هستند با هم شبکه می‌شوند و در فضای مجازی حضور دارند. تتلو با حدود ۴ میلیون فالوئر، از پرمخاطب‌ترین چهره‌های ایرانی در اینستاگرام است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *