ماجرای کامل فوت دانش آموزش مدرسه سوم شعبان کرج

ماجرای کامل فوت دانش آموزش مدرسه سوم شعبان کرج +عکس

ماجرای کامل فوت دانش آموزش مدرسه سوم شعبان کرج و علت مرگ دانش آموز کرجی در دبیرستان شعبان کرج را در این صفحه بخوانید.

ماجرای کامل فوت دانش آموزش مدرسه سوم شعبان کرج

ماجرای کامل فوت دانش آموزش مدرسه سوم شعبان

روز گذشته یک دانش آموز مقطع دبیرستان سوم شعبان کرج به دلیل نامعلومی به یکی از مراکز درمانی کرج منتقل شد اما بعد از ساعاتی این دانش‌آموز فوت کرد.

رحمت الله نژاد رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۳ کرج در این باره می‌گوید که این دانش‌آموز صبح روز گذشته به یک درمانگاه منتقل شد اما به دلیل اینکه حالش بسیار بد بود برای احیا به بیمارستان شهید مدنی انتقال یافت ولی متاسفانه عمرش به دنیا باقی نبود و فوت کرد و منتظر پاسخ بررسی‌های پزشکی قانونی در زمینه فوتی دانش آموز هستیم.

احمد مهدوی رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان البرز نیز درباره فوت این دانش آموز می گوید ساعت ۷:۳۰ صبح روز گذشته با اورژانس تماس گرفته شده است بلافاصله نیروهای امدادی به مدرسه سوم شعبان اعزام شدند.

رحمت الله نژاد فلاح افزود: این اتفاق در ساعت هفت و ۲۳ دقیقه برای این دانش آموز افتاده و همکاران مدرسه بلافاصله با اورژانس تماس گرفتند و اورژانس این دانش آموز را به بیمارستان منتقل می کند . نژاد فلاح بیان داشت: پدر و مادر دانش آموز همراه او در بیمارستان بودند که متاسفانه دانش آموز در بیمارستان فوت می کند .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *