فوت داور ویسه مدیر شبکه رنگارنگ و بیوگرافی داور ویسه +عکس

فوت داور ویسه مدیر شبکه رنگارنگ و بیوگرافی داور ویسه +عکس

داور ویسه مدیر شبکه ضد انقلاب رنگارنگ روز گذشته فوت کرد خبری که صفحه اینستاگرام این شبکه ماهواره ای منتشر کرده است

فوت داور ویسه مدیر شبکه رنگارنگ

گفته می‌شود که علت فوت این شخص سکته قلبی بر اثر ویروس کرونا بوده است

فوت داور ویسه مدیر شبکه رنگارنگ و بیوگرافی داور ویسه +عکس

شبکه رنگارنگ یکی از شبکه های ضد انقلاب بوده که با پخش کردن عکس های مختلف غیر اخلاقی و ضد انقلابی با افراد معاند به صورت تلفنی صحبت کرده و به مسئولان کشور و همچنین نظام جمهوری اسلامی فحاشی می‌کردند

این شبکه بیش از ۲۰ سال است که فعالیت خود را در ماهواره ادامه می داد و مشخص نبود که بودجه این شبکه از طرف کدام کشور تامین می‌شد محل استقرار این شبکه ماهواره ای ویرجینیا آمریکا بود.

داور ویسه مدیر این تلویزیون خود به تنهایی آن را اداره می کرد.در این مدت شخصی به نام اهورا یزدی (هخا) در این تلویزیون برنامه های خود را آغاز کرد. وی مدعی بو که با 50 هواپیما به ایران خواهد رفت.

بیوگرافی داور ویسه

داور ویسه متولد 1347 در کردستان بوده و سالهاست به فعالیت ضدانقلابی خود ادامه میداد  گفته میشود عوامل ساواک بوده است که بعد از وقوع انقلاب به امریکا فرار میکند.

بعد از حضورش در آمریکا با پیشنهادی از مریم رجوی چند برنامه را از شبکه پارس اجرا کرد بعداز چند سال تصمیم گرفت که رادیو تاسیس کنند.

فوت داور ویسه مدیر شبکه رنگارنگ و بیوگرافی داور ویسه +عکس

اما بعد مدتی تصمیم انها عوض شد و با تاسیس شبکه ماهواره ای به نام رنگارنگ صدای خود را بر روی عکس های بی ربط و فتوشاپ شده پخش میکردند.

او از نظر سواد رسانه ای و سیاسی سطح بسیار پایینی داشت و صرفا برای نگهداری این شبکه مشغول به کار شده بود.

شبکه رنگارنگ را میتوان به عنوان بی محتوا ترین و بی سواد ترین شبکه فارسی زبان نام برد که جز فحاشی و توهین به مسئولان جمهوری اسلامی هیچ حرفی برای گفتن نداشتند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ما ها زنگ میزدیم با موریس و دوستان به داور لاته و فوش و فوشکاری میکردیم و بعدش کلیپ میکردیم برای یوتیوب بالای چند ده هزار نفر هم بازدید میخورد هر بار هم با یه ترفند جدید میرفتیم شیر خر بازی.
    یادش بخیر عجب خری بود داور ویسه
    حالا هم که مرده میگیم به درک که مرد مرتیکه خری بود برای خودشا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *