فیتلرشکن اینستاگرام و واتساپ چرا هچیکدام کار نمیکنند؟

فیتلرشکن اینستاگرام و واتساپ چرا کار نمیکنند؟ چکار کنیم؟

فیتلرشکن اینستاگرام و واتساپ چرا هچیکدام کار نمیکنند؟ و چگونه میتواند وارد واتساپ یا اینستاگرام شد؟

فیتلرشکن اینستاگرام و واتساپ چرا هچیکدام کار نمیکنند؟

فیتلرشکن اینستاگرام و واتساپ چرا هچیکدام کار نمیکنند؟

چند روزیست واتساپ و اینستاگرام به دلیل محدودیت های روزهای اخیر با مشکلاتی روبرو شدند و کاربران نمی توانند وارد این اپلیکیشن ها شوند تا چند روز اخیر محدودیت های اینترنت بین الملل از ساعت ۱۶ تا نیمه‌های شب اعمال شده که دسترسی کامل به واتساپ و اینستاگرام را قطع شده است.

اما در طول روز کاربران با استفاده از فیلترشکن ها امکان ورود به اینستاگرام و واتساپ را ندارند بدون شک بسیاری از کاربران در چند سال اخیر کسب و کار خود را بر بستر اینستاگرام و واتساپ قرار دادند و حالا قطع و وصل شدن این اپلیکیشن ها می تواند ضررهای بسیار زیادی به آنها وارد کند.

افراد زیادی با به دست آوردن فالوور هزینه های زیادی را برای کسب و کار خود در بستر اینستاگرام تحمل شده اند اما اینکه چرا اینستاگرام و واتساپ از ساعت ۱۶ تا نیمه‌های شب از دسترس خارج می شود به دلیل مسائل امنیتی بوده و از نیمه هاش شب اینترنت همچنین فعالیت خود را از سر می‌گیرد فقط واتساپ و اینستاگرام باید با استفاده از فیلتر شکن به آنها ورود کرد

هرچند که با استفاده  فیلترشکن ها نیز سرعت این اپلیکیشن ها به شدت پایین آمده است در روزهای اخیر هم چنین محدودیت‌هایی برای گوگل پلی و اپ استور اعمال شده است پیش بینی می شود بعد از آرام شدن وضعیت کشور و با دسترسی به اینترنت به حالت قبل برگردد اما اینکه آیا اینستاگرام یا واتسآپ متواند از حالت فیلتر خارج شود یا خیر باید منتظر ماند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *