ماجرای فیلم اتش زدن حوزه علمیه رضویه شیراز چیست؟+جزئیات

ماجرای فیلم اتش زدن حوزه علمیه رضویه شیراز چیست؟+جزئیات

ماجرای فیلم اتش زدن حوزه علمیه رضویه شیراز چیست؟+جزئیات

ویدیویی در شبکه های اجتماعی و رسانه های معاند منتشر شده مبنی بر آتش زدن حوزه علمیه رضویه شیراز که واکنشهای زیادی را به همراه داشته است و مورد استقبال و حمایت رسانه های ضد انقلابی از جمله شبکه ایران اینترنشنال قرار گرفته است.

ماجرای فیلم اتش زدن حوزه علمیه رضویه شیراز

در حالی که این ویدیو مربوط به سال ۱۳۹۸ بوده و قدیمی می باشد که توسط برخی از افراد ناشناس وابسته رژیم صهیونیستی صورت گرفته بود.

کشورهای اسرائیل و عربستان بدون شک هزینه های زیادی کردند تا آتش اغتشاشات کاهش پیدا نکند و با هزینه های نجومی سعی بر به هم زدن امنیت کشورمان داشتند شبکه ایران اینترنشنال که حمایت مالی کاملی از سوی عربستان سعودی میشود با آغاز اغتشاشات در کشور به صورت ۲۴ ساعته فعالیت داشته و شب و روز سعی می‌کند اغتشاشات را پوشش بدهد.

هزینه نجومی صعودی ها برای اغتشاشات

متاسفانه برخی از نوجوانان و جوانان با فراخوان هایی که این شبکه ها ارائه می دهند فریب خورده و تحت تاثیر احساسات به خیابان ها می آیند هر چند که در چند روز گذشته خیابان های شهرهای مختلف کشورمان کاملاً آرام شده و دیگر خبری از اغتشاشات نیست.

جالب است بدانید که برخی از کانال های تلگرامی و پیج های اینستاگرامی وابسته به رسانه های بیگانه سعی میکنند با ارائه دادن فراخوان مردم را به خیابان بکشانند و البته فقط تعداد کمی نوجوان فریب این فراخوان ها را می خورند در چند ماه اخیر رسانه‌های بیگانه سعی داشتند با تبلیغات گسترده علیه روحانیت اغتشاشگران را وادار حمله به روحانیون کنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. کم شدن ایمان و اعتقادات مشکلات مالی و اخلاقی باعث
    و فتنه گران باعث از بین رفتن
    احترام شده است در تمام سطوح

  2. صعودی= سعودی،جناب کارشناس مسائل خاورمیانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *