فیلم کامل ازدواج و عقد اللهیار صیادمنش با دختر ترکیه ای (الهیار صیادمنش)

فیلم کامل ازدواج الهیار صیادمنش با دختر ترکیه ای (اللهیار صیادمنش)

فیلم کامل ازدواج و عقد و عروسی اللهیار صیادمنش با دختر ترکیه ای (ماجرای ازدواج الهیار صیادمنش) بازیکن استقلال را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل ازدواج و عقد اللهیار صیادمنش با دختر ترکیه ای (الهیار صیادمنش)

فیلم ازدواج و عقد اللهیار صیادمنش

الهیار صیادمنش بازیکن سابق استقلال در اینستاگرامش خبر ازدواجش با یک دختر ترکیه ای داد در حال حاضر در تیم هال سیتی در لیگ انگلستان بازی می کند.

او در اینستاگرامش خبر از ازدواجش با یک دختر اهل ترکیه داده است.

الهیار صیادمنش از بازیکنان ملی پوش کشورمان بوده که چند سالی است در لیگ دسته دوم ترکیه بازی می کند و متولد ۸ تیر ۱۳۸۱ از بازیکنان جنجالی کشورمان به شمار می‌آید او اهل امل در مازندران بوده و قد ۱۸۲ سانتیمتر را به عنوان یک مهاجم تراز اول تبدیل کرده است

فیلم کامل ازدواج و عقد اللهیار صیادمنش با دختر ترکیه ای (الهیار صیادمنش)

الهیار صیادمنش برای نخستین بار تجربه بازی در تیم ملی کشورمان را در دوران سرمربیگری مارک وی ویموتس به دست آورد و در مقابل سوریه و کره جنوبی در دیدارهای دوستانه وارد زمین شد اولین گل ملی خود را در مقابل تیم ملی سوریه در سال ۱۳۹۸ به ثمر رساند.

الهیار فوتبال را از سال 1389 در زادگاهش و در آکادمی فوتبال آرش آمل آغاز کرد و توانست با این تیم نایب قهرمان و آقای گل مسابقات زیر 10 سال داخلی کشور شود. الهیار سعیدمنش پس از دو سال فعالیت در آرش عامل به عضویت تیم «پدیده ساری» درآمد. درخشش الهیار سایادمنش در این دو تیم باعث شد تا عباس چمنیان او را به تیم ملی جوانان ایران دعوت کند. او در نهایت یکی از باشگاه های سایپا محسوب می شود.

فیلم کامل ازدواج و عقد اللهیار صیادمنش با دختر ترکیه ای (الهیار صیادمنش)

صیادمنش در ۱۴ سالگی به عضویت پدیده ساری در آمد و در لیگ نوجوانان کشور، دو فصل برای این تیم بازی کرد. او با تیم پدیده ساری یک بار عنوان سوم و یک بار هم چهارم شد و بازیهای درخشانی برای این تیم انجام داد.

فیلم کامل ازدواج و عقد اللهیار صیادمنش با دختر ترکیه ای (الهیار صیادمنش)

بعد از بازی حساس استقلال برابر ذوب آهن تصویری از شادی منشوری دو بازیکن استقلال در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد که همین اتفاق باعث شد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال با تشکیل پرونده ای به این ماجرا ورود کند، حال بعد از یک هفته این کمیته با صدور حکمی سنگین دو ستاره جوان وینفرد شفر را یک ماه از حضور در میادین محروم کرد.

پیروزی مقابل لسترسیتی در لیگ اروپا در دسامبر گذشته که در آن بازی گل زدم و همچنین پیروزی مقابل شاختار در لیگ اوکراین که بسیار احساسی بود. فکر می‌کنم تا مدت‌ها این بازی‌ها را فراموش نخواهم کرد. هر کجا بازی کنم خیلی خوشحالم. نکته اصلی این است که همه چیز طبق برنامه مربی پیش برود. برای من مهم بود که دستورات او را دنبال کنم و تمام تلاشم را به کار بگیرم و پُستم در زمین اهمیتی نداشت.وقتی به اینجا آمدم اهداف شخصی خودم را داشتم. خوشحالم که به آنها رسیدم. این دوره خاطرات خوشایند زیادی از خود به جای خواهد گذاشت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *