فیلم کامل لحظه انفجار چاه گاز اهواز هویزه بر اثر گرمای هوا

فیلم کامل انفجار چاه گاز اهواز هویزه بر اثر گرمای هوا

فیلم کامل لحظه انفجار چاه گاز اهواز هویزه بر اثر گرمای هوا و جزئیات کامل را در این صفحه مشاهده نمایید.

فیلم کامل لحظه انفجار چاه گاز اهواز هویزه بر اثر گرمای هوا

فیلم کامل انفجار چاه گاز اهواز هویزه

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر انفجار چاه گاز در هویزه اهواز که گفته شده بر اثر گرمای شدید هوا رخ داده است البته هیچکدام از مسئولان استان خوزستان درباره از ااین اتفاق واکنشی نشان نداده اند و نمیتوان این ویدیو را تایید یا تکذیب کرد.

اما گرمای شدید هوا در خوزستان از طرف ناسا نیز تایید شده است و این استان گرم ترین و داغ ترین نقطه کره زمین اعلام شده است گرمایی که بدون شک میتواند آسیب های بسیار زیادی به زندگی مردم و زیرساخت های صنعتی وارد کند .

یکی از دلایل مهمی گرمی هوا در این استان خشک شدن اب های زیر زمینی و از بین رفتن پوشش گیاهی از که سبب شده به گرمای هوا در این استان تاثیر چشم گیری بگذارد.

خوزستان از قدیم الایام تا کنون با گرمای هوایش شناخته میشود گرمای سوزانی که به شدت زندگی مردم را تحت تاثیر قرار داده که در سالهای اخیر بسیاری از مردم این استان به شهرهای اطراف مهاجرت کرده و در شهرهای اطرا خانه هایی مخصوص فصل تابستان خود خریداری کرده اند.

در حالی‌ بسیاری از نقاط جهان با موج جدیدی از گرمای شدید روبرو شده‌اند که طبق نقشه‌های ناسا برخی از شهرهای ایران در ماه‌ها و حتی روزهای اخیر رکورددار گرما بوده‌اند.

هواشناسی استان خوزستان ایران نیز پیش بینی کرده است تا روز سه‌شنبه آینده دمای هوا در اغلب نقاط این استان به بیشتر از ۴۹ درجه می‌رسد. برخی از پایگاه های معتبر پیش بینی هوا می گویند در بعضی از شهرهای این استان دمای هوا دوباره از۵۰ درجه سانتیگراد عبور خواهد کرد.

محمد سبزه‌زاری، مدیرکل هواشناسی خوزستان روز گذشته هشدار داد که توده هوای گرم با رطوبت همراه خواهد بود و به تناوب شاهد افزایش رطوبت و دمای شرجی در مناطق جنوبی و مرکزی استان خواهیم بود.

تعداد مرگ و میرها در آینده از جمله به اقدام های پیشگیرانه ای که مردم برای محافظت از خود اتخاذ می کنند، نحوه مراقبت خانه هایشان، مراقبت از ساکنان خود و نحوه مناسب سازی زیرساخت ها بستگی دارد. افزایش دما و همچنین خشکسالی مداوم و مدیریت ضعیف جنگل‌ها، عامل چندین آتش‌سوزی جنگلی در سراسر پرتغال بوده است. همزمان با شعله‌ ور شدن آتش‌سوزی‌های جنگلی در سراسر پرتغال، اسپانیا و فرانسه، مقام های مسئول هشدار داده اند که خطر آتش‌سوزی‌های بیشتر با تداوم شرایط هوای خشک وجود دارد. طبق برآورد موسسه بهداشت کارلوس سوم، اسپانیا روز سه شنبه با آخرین روز موج گرما در بیش از یک هفته مواجه بود که باعث مرگ بیش از ۵۱۰ نفر در اثر گرما شد. مقاما های پرتغالی نیز بیش از ۱۰۰۰ مورد مرگ ناشی از گرما را گزارش کرده اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *