فیلم کامل خندونه ابوالفضل پورعرب و ترانه و شوخی های جناب خان

فیلم کامل خندوانه ابوالفضل پورعرب و ترانه و شوخی های جناب خان

فیلم کامل خندونه ابوالفضل پورعرب و ترانه و شوخی های جناب خان

فیلم کامل برنامه خندوانه با حضور ابوالفضل پورعرب و شوخی های جناب خان و فیلم صحبت های ابوالفضل پورعرب در خندوانه را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل برنامه خندوانه با حضور ابوالفضل پورعرب

برنامه خندوانه این قسمت میزبان ابوالفضل پورعرب بود بازیگری که به عنوان سوپراستار سینمای ایران شناخته میشد و بدون شک از پرطرفدارترین بازیگران دهه هفتاد بود که فیلم های او فروش بسیار زیادی در سینما داشت .

در این برنامه جناب خان شوخی های بسیار جالب و بامزه ای با این بازیگر کرد جناب خان با لباس عروس به استقبال پورعرب آمد و به یاد فیلم سینمایی عروس که یکی از بهترین و پرفروش ترین فیلم های ایران بود با این بازیگر شوخی هایی انجام داد.

بوالفضل پورعرب متولد ۱ تیر ۱۳۴۰ در تهران بوده و در حال حاضر ۶۱ سال سن دارد او تا به حال سه بار ازدواج ناموفق داشته و همسر سوم او آناهیتا نعمتی یکی از بازیگران سرشناس کشورمان می باشد.

ابوالفضل پورعرب در طول ازدواج های خود دارای چهار فرزند می باشد حاصل ازدواج ابوالفضل پورعرب با آناهیتا نعمتی یک فرزند دختر به نام رایکا میباشد جالب است بدانید که دخترش رعنا صاحب یک فرزند به نام دماوند شده که ابوالفضل پورعرب را پدر بزرگ کرده است.

در سال ۱۳۶۹ با فیلم سینمایی عروس وارد دنیای سینما شد و به عنوان بازیگر نقش اول در کنار نیکی کریمی برای ایفای نقش برداشت فیلم های قربانی و علیه و آواز تهران از جمله کارهای روز شمار می آید ابوالفضل پورعرب در دی ماه ۱۳۸۹ دچار تومور خوش خیم شد و بیمارستان بهمن تهران بستری شد و به دلیل پشت سر گذاشتن شیمی درمانی از نظر جسمی تغییرات چشمگیری داشت جالب است بدانید که محمود احمدی‌نژاد از طرفداران پروپاقرص ابوالفضل پورعرب بود و زمانی که در بیمارستان بود بیش از ۶ بار به او سر زد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *