فیلم بهنام بانی در دورهمی 4 (جمعه 1 فروردین 99)

فیلم بهنام بانی در دورهمی 4 (جمعه 1 فروردین 99)

فیلم بهنام بانی در برنامه دورهمی 4 (جمعه 1 فروردین 99) به همراه مصاحبه کامل او را در ادامه این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بهنام بانی خواننده پاپ کشورمان به برنامه دورهمی 4 امد و گپ و گفت بسیار جذابی را با مهران مدیری انجام داد که مورد توجه مردم قرار گرفت

این خواننده با در مصاحبه اش با مهران مدیری درباره علت ازدواج نکردنش گفت که هیچگاه به این موضوع فکر نکرده ام اما بعد از اینکه مهران مدیری به او اصرار کرد که چرا فکر نکرده ای در حالی که 32 سال داری! در نهایت او گفت که باشه حال که فکرش را میکنم میبینم که ازدواج خوبه .

این خواننده در همین باره گفت پدرم یکی از آرزوهایش دیدن فرزند من است.

وی همچنین درباره آهنگ قرص قمر 2 گفت که خیلی علاقه به این آهنگ دارد و تصمیم دارد که قرص قمر 3 را هم منتشر کند.

فیلم بهنام بانی در برنامه دورهمی 4

لازم به ذکر است که بهنام بانی در سال 1366 هجری شمسی چشم به جهان گشود و اکنون در سن 30 سالگی به سر می برد. استاد بيوگرافي بهنام بانی خوانندگی را یک حرفه خونی و ذاتی می داند و برایش زحمات بسیاری کشیده است. در این پست سماتک عکس های جدید او را گردآوری کرده است. وی هنوز هیچ آلبوم بیرون نداده است و بیشتر روی تک آهنگ ها کار می کند و می گوید طرفداران من بیشتر به دنبال تک آهنگ هستند و درخواست آلبوم نداشته اند اما در آینده یک آلبوم جدید به مردم عرضه می کند.

وقتی به سن 8 سالگی رسید در مدرسه اش با صوت بسیار زیبایی قرآن می خواند و از همان کودکی به دلیل صدای زیبایی که داشت در گروه سرود مدرسه شان به عنوان سرگروه فعالیت می کرد. بسیاری از اجراهای سر صف مدرسه با بهنام بود و به زیبایی هر چه تمام تر قرآن را قرائت می کرد. او در دوران مدرسه همیشه آرزو می کرد روزی بهترین خواننده ایران شود و کنسرت برگزار کند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *