(فیلم) ترور شاهزاده رضا پهلوی در لس آنجلس

(فیلم) خبر ترور شاهزاده رضا پهلوی در لس آنجلس

(فیلم) ترور شاهزاده رضا پهلوی در لس آنجلس به مراه جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

یکی از برنامه های شبکه معاند پارس امروز خبر داد که پسر شاه ترور شده است! رضا پهلوی پسر بزرگ شاه مخلوع بود که در امریکا زندگی میکرد.

او چندی پیش در پیامی پیمان نوین داد که از شبکه های معاند منعکس گردید برخیها معتقدند که او خودکشی کرده است

ترور شاهزاده رضا پهلوی در لس آنجلس

وی بعد از پیام پیمان نوین با واکنش های تندی از سوی کاربران شبکه های اجتماعی رو به رو شد و او را عروسک خیمه شب بازی امریکا نامیدند که برای دادن نون و آبی به او هرکاری حاضر است انجام بدهد و به مردم کشورش خیانت میکند.

این شخص از جمله افرادی بوده که از تحریم امریکا علیه مردم ایران حمایت کرد و خود را هم پیمان مریم رجوی ملعون میدانست.

مجری شبکه پارس اعلام کرد که او توسط افراد ناشناس کشته شده است. فیلم را در زیر ببینید.

(فیلم) ترور شاهزاده رضا پهلوی در لس آنجلس

خبر ترور رضا پهلوی از یک شبکه ماهواره ای منتشر شد و برخی کاربران فضای مجازی خبر را تایید کردند اما هیچ منبع رسمی خبر ترور رضا پهلوی را منتشر و تایید نکرد. در این روزها که انتشار خبر مرگ یکی از راه های افزایش محبوبیت است برخی شایعه مرگ خودرا منتشر می کنند تا به این طریق بر سر زبان ها بیوفتند.

رضا پهلوی، حاصل ازدواج محمدرضا پهلوی با فرح دیبا است. او نخستین فرزند پسر محمدرضا شاه و مطابق قانون اساسی دوران پادشاهی ولیعهد ایران بوده‌است

همچنین ببینید:

همسر رضا پهلوی کیست و همسر و فرزندان رضا پهلوی +عکسبیوگرافی همسر و فرزندان رضا پهلوی

از آنجایی که شاه ایران، در پی دو ازدواج قبلی‌اش، نتوانسته بود فرزند پسر داشته باشد، تولد رضا پهلوی برای دربار سلطنتی ایران اتفاق بسیار مهمی تلقی می‌شد و سالروز تولد او تا پایان دوره پهلوی توسط حکومت وقت گرامی داشته می‌شد. زیرا مطابق قانون اساسی مشروطه فرزند ذکور به عنوان ولیعهد تداوم دهنده خاندان سلطنتی محسوب می‌شد.

رسانه ملکه انگلیس با دست انداختن سخنان ربع پهلوی از لیست پروژه‌های شکست خورده سلطنت طلبان نام برد و پروژه جدید آنان را به این لیست اضافه کرد.

بنگاه سخن پراکنی بی بی سی فارسی در واکنش به اظهارات «رضا ربع پهلوی» که خواستار اتحاد اپوزیسیون و پیوند زدن اعتراضات با نام «پیمان نوین» شد، وی را دست انداخت.

خبرهای ضد و نقیض درباره مرگ شاهزاده پهلوی

خبرهای مرگ و ترور رضا پهلوی همچنان ضد و نقیض است و هیچ رسانه رسمی این خبر را تایید نکرده است.

صرفا مجری یک شبکه ماهواره ای این خبر را داده که مشخص نیست بر چه اساس اقدام به انتشار این خبر کرده است.

گویا خبر دروغ بوده و پسر شاه زنده است و خبر مرگ او صرفا جهت جلب توجه بوده است

رضا پهلوی چندی پیش در پیامی پیمان نوین را به مردم ایران ارائه کرد که ناکام ماند و شکست خورد. ترور رضا پهلوی در فضای مجازی توسط کاربران تایید شد و منبع آن فیلمی از خبر یک شبکه ماهواره ای عنوان شد اما برخی کاربران معتقدند که فیلم تقطیع شده است و صحت ندارد.

در این روزها که انتشار خبر مرگ یکی از راه های افزایش محبوبیت است برخی شایعه مرگ خودرا منتشر می کنند تا به این طریق بر سر زبان ها بیوفتند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. علی از نظامشهر

    ارزش سگ گله از این حرامزاده خاءن بیشتره 😀🤣

  2. شبکه دربه داغون کانال یک یه زری زده حالا بعدشم مجریه گفت: ترور شخصیتی و تفکری یک دقیقه قبل این کلیپ بریده تون گفت چرا خبر ضایع میزارین آخه؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *