فیلم توهین ناصر رازانی به دین و مذهب

فیلم توهین ناصر رازانی به دین و مذهب + بیوگرافی ناصر رازانی و همسرش

انتشار 18 بهمن 1400  * فیلم توهین ناصر رازانی به دین و مذهب که جنجال زیادی را به راه انداخته است را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم توهین ناصر رازانی به دین و مذهب

او از خواننده های کورد زبان بوده که تا به حال آهنگ های بسیاری را به زبان کوردی تولید کرده است

فیلم توهین ناصر رازانی به دین و مذهب

در چند هفته‌ی گذشته‌ مصاحبه‌ی تلویزیون بی‌بی‌سی با هنرمند شهیر و محبوب کُردستان ناصر رزازی، بر سر زبانها بود. از سوی تنی چند مورد پرسش قرار گرفتم که‌ آیا مصاحبه‌ی مزبور را ملاحظه‌ نموده‌ام. تعدادی از این افراد از زاویه‌ی دفاع از جنبش کُردستان از این گفتگو‌ ابراز ناخشنودی می‌کردند.

دنبال فرصتی می‌گشتم که‌ این مصاحبه‌ را ببینم، تا اینکه‌ یکی از نزدیکان تلفن زد و تعریف کرد؛ کسی (که‌ گویا یکی از “فعالین زن” نیز است) خبری در این باره برای وی و دوستان ایمیلی وی‌ ارسال نموده‌ که‌ در آن مدعی شده‌ که‌ ناصر رزازی احزاب کُردستان را متهم به‌ تروریسم نموده‌ است.

پاسخ سریع من این بود که‌ این را محال می‌دانم. البته‌ اصلاً بعید نیست که‌ ناصر رزازی از احزاب کُردی انتقاد کرده‌ باشد، چه‌ که‌ در گذشته‌ نیز چنین رویه‌ی منتقدانه‌ای داشته‌ است، ایشان بلاخره‌ یک هنرمند روشنفکر و متعهد است و نه‌ تنها در اینکار محق می‌باشد، بلکه‌ رسالت روشنفکری‌اش هم چنین تعاملی را اقتضا می‌کند، اما اینکه‌ حقانیت آنها را زیر سوال برده‌ باشد، غیرممکن می‌دانم. ناصر رزازی به‌جد یکی از ستون و ارکان جنبش کُردستان بوده‌ است و سهمی بسزا در اعتلا و شناساندن آن داشته‌ است. حال می‌آید همه‌ی آنچه‌ را که‌ زندگی‌اش را فدایش نموده‌ است، زیرپا می‌گذارد؟! این از نظر من از ناممکنات است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. هربژی کورد هربژی کاک ناصر هربژی کوردستان بزرگ

  2. یدالله علیزاده

    بعید بود از ناصر رزازی

  3. ننگ برکسانی که به ناصررزازی توهین کنند..دقیقاعقیده من هم همین هست..مادرهمه کردها ایران بزرگ هست.به یاری خداروزی خواهدرسید.که همه به دامن مادر خودشان برگردند.

  4. ناصررزازی بزرگ..هرجاهستی خداوندحافظ ونگهبان توباشه..سلامتی وطول عمرتوراازایزدیکتاخواهانم.پاینده باشی اسطوره وفاوصبروپایمردی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *