فیلم جدید نامادری در ارومیه حین شکنجه آوا دختربچه +دستگیری و اعترافات
کلیپ نامادری در ارومیه با پرت کردن و کتک زدن دختربچه 4 ساله به نام آوا باعث ناراحتی بسیاری از کاربران فضای مجازی شد

فیلم جدید نامادری در ارومیه حین شکنجه آوا دختربچه +دستگیری و اعترافات

اعترافات عجیب نامادری آوا قهرمانی

نامادری آوا قهرمانی دختر 4 ساله ارومیه بعد از شکنجه این دختربچه دستگیر شد و در اعترافاتش گفته که علت شکنجه های آوا بازیگوشی های او بوده است! چرا که حوصله بچه نداشته است و باید مدام مراقب شیطنت های او میشده است! این نامادری همچنین میگوید قصد کشتن آوا را نداشته و فقط میخواسته او را تنبیه کند و فکر نمیکرده پدر آوا در خانه دوربین کار گذاشته است.

فیلم و کلیپ های شکنجه و پرت کردن آوا دختربچه 4 ساله از پله به حیاط خانه در فضای مجازی واکنش های زیادی را به همراه داشته است و در جستجوی گوگل به ترند تبدیل شده است این دختر 4 ساله بعد از چند روز کما در نهایت فوت کرد متاسفانه آوا بر اثر ضربه مغزی فوت کرد و پدرش او را در روستای زادگاه خود به خاک سپرد آوا یک برادر بزرگتر از خود نیز داشت.

فیلم جدید نامادری در ارومیه حین شکنجه

مجله شبونه – شکنجه دختر ۴ ساله توسط نامادریش در ارومیه این روزها به ترند فضای مجازی تبدیل شده است دختری که با شکنجه‌های شدید نامادریش حالا به کما رفته و تحت مراقبت‌های ویژه می‌باشد .

فیلم صحبت های پدر آوا

این نامادری آوا را از پله‌های ایوان به پایین پرت کرد که باعث شد این دختر به کما برود.

نامادری از دوربین مخفی های خانه بی خبر بود

ویدیویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است واکنش‌های زیادی را به همراه داشت تا اینکه قوه قضاییه دستور بازداشت این نامادری را صادر کرد.

فیلم جدید نامادری در ارومیه حین شکنجه آوا دختربچه +دستگیری و اعترافات

به گفته شاهدان عینی وقتی که این دختر بچه از پله‌های ایوان به پایین پرتاب می‌شود با چهره خون آلود از خانه خارج می‌شود و همسایه‌ها این دختر را به خانه برده و با پدر او که برای کار به یکی از شهرستان‌های اطراف رفته بود تماس می‌گیرند پدر بلافاصله خود را به خانه می‌رساند.

همچنین ببینید:

پدر آوا بلافاصله دوربین مخفی‌هایی که در خانه کار گذاشته بود را بررسی کرد و به شکنجه‌های دخترش توسط این زن پی برد و بلافاصله آن را در فضای مجازی به اشتراک گذاشته و از این زن شکایت کرد.

نامادری که از وجود دوربین‌های مخفی خانه بی‌خبر بوده چاره‌ای جز اعتراف نداشت و از شکنجه‌هایی که این دختر را می‌داد پرده برداشت.

در نهایت حسین مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی دستور بازداشت این زن را صادر کرده و به زندان منتقل شد تا مراحل دادگاهی انجام شود.

آوا درگذشت

آوا بعد از گذشته چند روز که در کما بود در نهایت امروز درگذشت.

دختر ۴ سال ارومیه ای که هفته گذشته خبر آزار و اذیت هولناک وی توسط نامادری اش منتشر شده بود، بعداز اینکه براثر شدت جراحات به کما رفته بود، ساعاتی پیش درگذشت.

دو هفته پیش آوا قهرمانی دختر چهارساله ارومیه‌ای در بیمارستان‌کودکان شهید مطهری بستری شد . همان دختری‌که فیلم کتک‌خوردنش از نامادری، در فضای مجازی پخش و باعث خشم شدید مردم شد. آوا کوچولو، با بدنی زخمی از شکنجه‌های نامادری، روی تخت بیمارستان با مرگ دست و پنجه نرم کرد و نامادری هم بازداشت شد.

مادر واقعی آوا کیست

پدر آوا در ادامه در مورد آخرین وضعیت نامادری توضیح می‌دهد: «هیچ خبری از این زن ندارم و پلیس هم هنوز با من در این باره تماس نگرفته است. این زن در اختیار قانون است و قانون در مورد او تصمیم می‌گیرد. مادر آوا تازه یادش افتاده که آوا بچه‌اش است و با من دعوا می‌کند. تمام عمرم کارکردم تا با پولش خانواده‌ام در رفاه باشند، اما زن اولم زندگی‌ام را نابود کرد.»

مادر آوا قهرمانی کجاست؟

يكي از اقوام نزديك خانواده در مورد اين حادثه به «اعتماد» مي‌گويد: «پدر آوا و همسرش زندگي خوبي داشتند تا اينكه يك روز مادربزرگ آوا به دامادش زنگ مي‌زند و مي‌گويد همسرت از صبح آراز و آوا را اينجا گذاشته و گفته به بازار مي‌رود، اما هنوز به خانه نيامده است. پدر آوا كه براي كار به تبريز رفته بود خودش را به اروميه مي‌رساند. آنجا ماجرا را پيگيري مي‌كند و متوجه مي‌شود كه مادر آوا با يك مرد غريبه از مرز سرو به سمت تركيه فرار كرده است. همين شروع اين اتفاق تلخ مي‌شود.»

او در ادامه مي‌گويد: «چهار، پنج ماه بعد از طلاق آنها، پدر آوا مجدد ازدواج مي‌كند. زن دوم او به دور از چشم همسرش شروع مي‌كند به آزار و اذيت آوا. تا اينكه آن روز آوا را بلند مي‌كند و از پله‌ها به پايين پرت مي‌كند. نامادري آوا اصلا حواسش به دوربين‌هاي مداربسته‌اي كه پدر آوا در حياط مشرف به داخل خانه نصب كرده، نبوده است، اما ثبت همين اتفاق توسط دوربين‌ها و اظهارات پزشك معالج آوا دست اين زن را رو مي‌كند.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

52 نظر

  1. یا ابلفظل یا ابلفظل..😭😭😭😭😫😫😪😪🤐 خدایی باید مثل اون ارازل اوباشا دور شهر بگردوننش بعد بازربه شلاغ انقدر بزننش تا به کما بره بعد بمیره تا درس عبرتی بشه به سایر زنهها بیشرف که تو این مملکت پر شده خدا لعنتشون کنه زن من به بچه خودش رحم نکرد دولت انقد به این زنا رو داده تا هر گوهی رو میخان میکنن

    • غلامعلی زارع.

      ای زن نا انسان انسان محاله که کجنین کاری انجام بده میبردی بچه و توکوچه رها میکردی میرفتی یکی پیدا میشد بچه رو میبرد کشتیش کثافت ..وای وای کبابم کرد وای وای

  2. متاسفانه مسئولین قو قضائیه قشنگ حرف میزنن

    • مامانه ول کرده رفته بچه افتاده زیر دست یه لجن مث خودش الان اومده؟ عجب
      خیلی بچشو دوس داش نمیرفت
      نامادری هم باید مطابق قانون باش برخورد بشه

  3. تقصیرپدرکمترازهمسرش نیست.آیاتمام پولش رو به این زن امانت میداد که عزیزانش روسپرده.محاااله !

    • خودش چی بوده خودت چی بودی امثال تو هم همه را بخاطر یکی بد نشان دهید که به یتیمخانه بسپارید

  4. فقر از سر و پای خونه میباره. با مرد بچه دار ازدواج نکنید

    • آره به خاطر فقر باید بزنه یه نفر رو یه بچه رو بکشه حتما خود تو ام یکی هستی عین اون

    • معلومه خودتم یه ماده سگی

      • چیه بهت برخورد گفت با مرد بچه دار ازدواج نکنید؟؟؟ لابد خودتم یه نره خره زن بازی

      • چرا بعضی ها چرت و پرت میگید.اخه اشغال چه ربطی به فقر داره ؟ اون جنده بویی از انسانیت نبرده.اگه دست من باشه نامادری رو هزار بار میکشم.سرب داغ رو میریزم رو اون دستایی که باهاش بچه رو انداخت وسط اون حیاطی که بعضی ها میگن فقر.همون حیاطی که اگه فرش بود بچه آسیب نمیدید..امثال این جور زنها رو من که باشم پنجاه نفری باید بهش تجاوز کرد.. نظر شما چیه ؟؟؟؟

      • این نامادری پست فطرت شب و روز رو از همه ی آدمایی این صحنه رو دیدن گرفته،من خودم مادر دو تا دخترم،یکیشون همسن آوای عزیزمه،بخدا نمیتونم تو چشمای دخترم نگاه کنم،گریه ام میگیره،همش میگم کاش این بچه الان پیشم بود براش این غذا رو درست میکردم این لباسو میپوشوندم…یک لحظه آرام و قرار ندارم،کاش میمردم و همچین صحنه ای رو نمیدیدم،چطور تونست بایه دختر بچه ی معصوم پاک و بی گناه این کارو بکنه،اگه قراره بچه هم مثل بزرگترها یه جا بشینه بازیگوشی نکنه که دیگه بچه نیست،نیاز به مراقبت نداره که نفهم،چطور تونست موهای نازشو بگیره کشون کشون پرتش کنه وسط حیاط،تو سرما تو سیاهی شب،بچه ی بیچاره از اون هیولا آنقدر میترسید که راضی بود تو سرما بمونه برنگرده تو اون خونه،این زن باید طوری قصاص بشه که درس عبرتی بشه برای تمام کودک آزارها و شاید راه نجات برای آواهایی که هنوز زنده اند ولی افسوس زیر شکنجه،این زن باید در ملا عام به بدترین شکل ممکن قصاص بشه،یک ملت داغدار یک کودک معصومه،این زن باید از یه بلندی پرت بشه وسط مردم و بعد همه با سیخ های داغ زنده زنده کبابش کنیم تا ذره ای از درد هایی که یک بچه ی معصوم کشیده رو بچشه وزیر شکنجه بمیره همانطور که یه بچه ی معصوم رو با شکنجه به قتل رسونده،ما لحظه به لحظه منتظر قصاصیم به اعدام هم راضی نیستیم چرا که بچه ی معصوم در یک لحظه جان نباخته بلکه توسط یک هیولای جانی شکنجه شده وذره ذره زیر شکنجه جان باخته،من خودم اهل ارومیه هستم،به هیچ وجه این جنایت رو قبول نمیکنم و هر لحظه منتظرم تا خودم هم شاهد زیر شکنجه مردن این لجن باشم،هیچ کس حق ندارد وکالت این عجوزه را بر عهده بگیرد،چرا که در واقع در این صورت این فرد قصم خود راشکسته وطرفدار باطل و ناحق شده و به اندازه‌ی قاتل مجرم هست،هر کسی این صحنه را دیده گریه کرده و لحظه ای آرامش ندارد،خواهش میکنم هر چه سریعتر این زن راقصاص کنید،یک ملت داغدار است،این همان حرمله ی زمانه است که به نوزاد هم رحم نکرد.من بخاطر قصاص این زن حتی از جون خودم خواهم گذاشت و دست بردار نخواهم بود،قصاص این زن حساب دو دو تا چهارتاست ونیازی به کش دادن نیست،این کثافت به جای اینکه جای خالی مادر را برای این بچه پر کنه چه شکنجه ها که بر وی روا نداشته،خدا می‌دونه چجوری بچه رو حموم میبرده،چجوری سرویس میبرده،همه جا شو با سیخ داغ سوزونده بوده،من از همه ی پدر و مادرها خواهش میکنم همه پشت هم باشیم و نگذاریم خون آوا کوچولو که یه ضربه ی بزرگ روحی برای همه مون شد پایمال بشه،قتل آتنا برایمان کافی بود این هم یک ضربه ی بزرگ دیگه بر روح وروان ما،ما قصاص میخواهیم قصاص قصاص قصاص

        • پسرم رایان❤️

          الهی آمین،خداذلعنتش کنه،نفرین به این زن،چطور دلش اومد دست روی این بچه طفل معصوم بلند کنه که نمیتونه از خودش دفاع کنه و بدنش خیلی ظریفه و تحمل شکنجه را نداره،خدا این زنو هم تو این دنیا هم تو اون دنیا زجر کشش کن که یه ملت را داغدار کرده،آوا یکسره جلوی چشممه،هر وقت یادش میفتم اشک چشمامو میگیره،الهی بمیرم برای آوا کوچولو و همه بچه های بی‌گناهی که دارن شکنجه میشن و با شکنجه از این دنیا رفتن😭😭😭😭😭😭😭😭💔💔💔💔💔💔💔💔

    • فقر ربطی به انسان بودن و حیوان بودن نداره

    • بیشرف این چه حرفیه میزنی اصلا میفهمی چی داری میگی

    • به نظرت زنی که شوهر داشته یه پسر نصیبش میشه نه خانومی یا یه پیرمرد یا یه زن مرده یا یه طلاق گرفته که بچه داره اگه مرد بچه نداشت خب می‌رفت دختر می‌گرفت فاطی از کجا معلوم نامادری خودش فقیر نبوده، بعضیا اون خونه آرزوشونه اونجوری که ما دیدیم نصف پایین شهری ها خونشون همینه که اونم بالای یه میلیارد تو که داری بخر من پسر بیام بگیرمت تو از همون بدبختای هستی که منتظر شاهزاده با اسب سفیدی آخرشم با خرم نمیان سراغت حاضرم شرط ببندم تو از اینا فقیرتری

    • شما چرا بدون تحقیق صحبت میکنید حتما خودتونم اینجوری هستید ۹۰درصد ایران فقیرن همه باید بچهاشونو بکشن آخه اون فرشته کوچک چکارکرده بود بمیرم برای اون مظلومیتش که سمت در حیاط رفت اخه کجارو داشت که بره خاک توسر پدرشم که انقد دیر اقدام کرده که این بچه بیچاره اینجور تلف شد

  5. لعنت به مادر واقعی و پدرش که اون طفل معصوم رو به کشتن دادن توسط یک هیولای انسان نما.فقر نمیتونه ربطی به انسانیت داشته باشه.خیلی ها فقیرن اما قلب دارن.چنین جنایتی دلشون نمیاد انجام بدن.خیلی متاسفم برای هر قلدری که دست روی ناتوان و کودک بلند کنه.

    • چند بار دارم برای این هیولا نظر مینویسم ولی سایت پاک می‌کنه فقط میتونم بگم اگه پدرش هم رضایت بده من یکی نابودت میکنم

  6. این زن کثیف عوضی باید شکنجه بشه بعد بمیره عوضی حروم زاده اون بجه چه گناهی کرده بود که کشتیش سگ عوضی گرچند که کلمه ی سگ برای تو زیادیه هر کی ام از تو دفاع کنه اونم باید اعدام بشه اونم یه هرزه است عین تو

  7. خدا لعنت کنه همچین نامادری که این طفل مسموم را اینجورب کتک میرنه هرومزاده اینشالله خدا بزنه به کمرش اینشالله بمیره توزندان هرومزاده

  8. چرا آخه دوتا بچه میارید بعد فیلتون یاد هندوستان میکنه مگه مادر نبودی مسئولیت ۲تا بچه رو داشتی تا عمر دارید این تصویر جلوخاطرت میادو عذاب میکشی لطفا تا از خودتون مطمئن نشدید که میتونید پایبند ازدواج باشید ازدواج نکنید هم پدر هم مادر در قبال بچه ها مسئولن تورو خدا وقتی نمیتونید پای بچه هاتون بمونید پچه نیارید اونا چه گناهی کردن

  9. به نظر من اول باید اون مادر بیشرفشو سنگ سار کنند که اینقدر وجود نداشته که بچه هاشو بزرگ کنه بگو بی شرف توکه مادر نبودی پس چرا 2 تا بچه انداختی رو دنیا و ولشون کردی خداوند ازت نگذره آشغال بعد اون نامادری پست فطرت جنده

  10. ایوای قلبمم گرفت یا حسین باید اونو هم اونجور بکنن مرگ مغذی بکنن بزنن بعد اعدام بکنن دلمون یکمم باشه آرووم بگیره 😣😣

  11. من دو ساله بچه دار شدم حتی ارایشگاه نرفتم!
    دلم نیومده بچمو ول کنم اینا دیگه کین که بچشون و ول میکنن میرن خدا لعنت کنه مادر و نامدریشو

    • آرایشگاه؟؟؟ شما بگو یه دندانپزشکی رفتیم؟کار واجب تر از دندانپزشکی؟اونم نرفتم ،صبر کردم بزرگتر شدن،تونستم با خودم ببرم،بعد رفتم دندانپزشکی،که البته دیگه کار از کار گذشته بود و دندونم رو کشیدن….

  12. دوستان همه میگن دوربین امنیتی توسط پدرش کار گذاشتن ولی دقت کنید این فیلم با دست گرفته شده یعنی میشد این طرف به جای فیلم گرفتن کمک کنه به اوا

    • دوست خوبم دقت کن اون فیلم اصلیه با دوربین امنيتي گرفته شده و بعد فیلم سیو شده و توی تلویزیون پخش شده و بعد از تلویزیون فیلم گرفتن

    • منوی دوربین مداربسته رانمیبینی توی تلوزیون را

  13. از قبل نامادری سیخ داغ میزده رو بدن این طفل معصوم و جای سوختگیا و کبودیا همش رو بدنش بوده.و امکان نداره باباش اونارو ندیده باشه .مقصر هرسه تاشونه.البته الان همه دارن از مظلومیت خودشون حرف میزنن.و تنها خداست ک از دل همه باخبره

  14. خدا لعنتس کنه جیگرم آتیش گرفت. ᕦ😔ᕤ ᕦ😔ᕤ ᕦ☹️ᕤ

  15. اللهم عجل الولیک الفرج.خدایاازبلایای آخرالزمانی به خودت واهل بیت(ع)پناه میبریم.وقتی امام زمان(عج)نباشه زمین پرازفسادوبلایای تازه میشود.برای ظهورامام زمان(عج)دعاکنیدتازودتربیادوزمین روپرازعدل ودادبکنه

  16. هیچ وقت در یک اتفاق فقط یک نفر مقصر نیست. وقتی یک ازدواج نادرست شکل میگیره و قانون این اجازه رو میده و اجباری برای بررسی صلاحیت اون زن و مرد برای ازدواج با همدیگه وجود نداره و بررسی چند کارشناس روانشناسی و.. که آیا این ازدواج موفق خواهد بود و امکان توافق دونفر چقدر هست و دونفر رو اجازهدمیده به راحتی یا هم ازدواج کنن و اصلا بررسی نمیشه ایا خانواده ها رضایت دارند ایا این دو نفر باهم تفاهم دارند اصلا به تنهایی صلاحیت ازدواج دارند وهمینطور براحتی اجازه میده یک زن و شوهر که دارای مشکل با هم هستند به راحتی بچه دار بشن و به راحتی بتونن بچه رو رها کنن و موانع قانونی برای بررسی صلاحیت بچه دارشدن دو نفر و موانع قانونی برای جلوگیری از ترک بچه وجود نداره و همینطور عدم حمایت دولت از مادرانی که متارکه میکنن و ناچارند فرزندان خودشونو رها کنن و …. همه اینها در مجموع باعث این اتفاقات میشه اون کسی که قاتل میشه به تنهایی مقصر نیست خود ثمره مجموعه ای از عوامل هست از خانواده اطرافیان دولت جامعه و…

  17. من مشاوره میدم چقدر می‌شنویم که چقدر ازدواجها صرف عشق و عاشقی و دوستی شکل گرفته یا با اجبار خانواده بدون اینکه همه مباحث در اون ازدواج سنجیده بشه به راحتی میتونن برن با هم ازدواج کنن بعد درزندگی کلی به مشکل میخورن وبلافاصله باز بچه دار میشن نه ازدواج باید به این راحتی باشه نه بچه دارشدن نه امکان ترک بچه ها باید راحت وجود داشته باشه طرحها وبرنامه هایی میشه ایجاد کرد که طرفین رو وادار به تعهد ومسئولیت پذیری در قبال خانواده کرد نه ازدواج لباس تن هست ونه بچه که بشه رهاش کرد دولت دراین مورد بسیار کوتاهی کرده درحالیکه میتونسته نقش کلیدی ایفا کنه و هیچ حمایتی هم بعد از طلاق از زنان مطلقه نمیکنه خیلیاشون تمایل دارن بچه هاشونو خودشون بزرگ کنن اما امکانات مالی وشغلی ندارن و مجبورند اونها رو رها کنن و حتی وارد یک زندگی دیگه متاسفانه گاها میشن و باز یک خانواده دیگه رو ممکنه متلاشی کنن باید برنامه و طرح‌هایی برای آگاهی بیشتر مردم و مشاوره با خانواده ها و کاهش تنش‌ها و حل اونها به صورت رایگان برای همه مردم وجود داشته باشه ودولت از زنان سرپرست خانوار حمایتهای اساسی کنه تا بتونن فرزندانشون رو خودشون بزرگ کنن

  18. خانومه وقتی مشکل داشته توزندگی چرابچه دارشده،که آخرسربشه این،بعدوقتی تواین دولت یه قانون حمایت از کودکان نداریم چرابچه بیاریم پس خانومالطفا حواستون باشه

  19. نفرین خدا به تو ای زن بیرحم همه بچه ها شیطنت دارن نمیتونستی گوه خوردی زن مرد بچه دار شدی شیطان ملعون نفرین خدا به تو مادر بی مسئولیت خدارو شکر حداقل دوربین بود خون این بچه پایمان نمیشه

  20. حالا باز بگید فرزند آوری باز بگید ازدواج کنیددددد اینم نتیجه ازدواج وفرار با دوتا بچه اینم نتیجه ازدواج مجدد

  21. من کاری به جدا شدن پدرو مادرش ندارم،این زن باید یه پناه برای بچه ی کوچولو میشد نه یه هیولای ترسناک،آدم فقط باید وجدان داشته باشه،لازم نیست دوربین بالا سرمون باشه،این بچه خیلی ظالمانه تحت شکنجه های شدید وغیر قابل تصور به قتل رسیده و قاتلش باید باید به بدترین شکل ممکن قصاص بشه،اعدام براش خیلی کمه،من خودم هم مخالف ازدواج مجددم مخصوصا وقتی پای بچه درمیونه،ولی یه موجودی که خودش قبول کرده وارد این زندگی بشه ویه کودک معصوم رو اینقدر ظالمانه و بیرحمانه به قتل برسونه یه قاتلیه که باید به بدترین شکل ممکن قصاص بشه،این ظلم سینه ی مارو شکافت,چطور تونست موهای نازشو به جای شونه کردنو بافتن کشون کشون بگیره از بالای پله ها بکوبه وسط حیاط،این طرز فجیع شکنجه و قتل آوای نازنین با چشای قشنگ و معصوم برای ما قابل هضم نیست،خواهش میکنیم این زن هر چه سریعتر قصاص شود.

  22. بخدا قسم حاضرم 100 میلیون بدم اون زنو بدن من قصاص کنم

  23. این هیولای شیطان صفت اعدام براش کمه ازدولت خواهش دارم که قصاص انجام دهد اول باید کلی شکنجه سخت داده شود بعد درملاعام اعدام وسنگسار شود دوم اینکه برای پدرومادر این بچه مخصوصا مادرش مادرش متاسفم که برای راحتی زندگی خودش بچه هاشو رهاو خار کرده بایدبهتون بگم امثال شما مادرنیستید وقتی از زندگیت راضی نیستی بچه نیار وقتی هم قبول به مادرشدن کردی بایدپای همه چیش بایستی حتی اگه زندگیت و شوهرت وآسایشت تغییرکنه ….

  24. بابا آوا حتی بلد نیست فارسی حرف بزنه بنده خدا مادر آوا فک کنم زیر سرش بلند شده بوده چیزی که متاسفانه زیاد شده همه هم میرن ترکیه…

    • سلام من خودم با مرد بچه دار ازدواج کردم بچه‌هاش مثل بچه‌ها ی خودم دوستدارم دخترش شد رفیقم پسراش زن دادم عروساهم شدن خواهرام خودم دوتا بچه دارم باهم زندگی می کنیم

  25. پدرش از کتک خوردن بچه ها خبر داشته
    هر دو باید قصاص بشن هم نامادری و هم پدرش
    فقط واسه مادر خودش صبر میخوام
    منکه از وقتی این فیلم پرت کردنش رو دیدم اشکام بند نمیاد

  26. چقدر قاتل داریم تو ایران همتون پس قاتلید که می خواید به این راحتی یک دیگه رو مورد شکنجه و تجاوز و بعد هم بکشید پس فرقی با اون زن ندارید دهناتونم ببندید شیاطین

  27. چقدر قاتل داریم تو ایران همتون پس قاتلید که می خواید به این راحتی یک دیگه رو مورد شکنجه و تجاوز و بعد هم بکشید پس فرقی با اون زن ندارید دهناتونم ببندید شیاطین

  28. دل هر انسانی با دیدن این تصاویر آتیش میگیره ولی بی اخلاقی وینگ دلی ربطی به زن و مرد نداره به ذات انسان ربط داره .امیدوارم روح آوا وبقیه بچه های قربانی خشونت بزرگترها در آرامش باشه.یاد آوا و ریحانه دخترک کاپشن صورتی با گوشواره های قلبی وپسر کوچولوی شهید کرمان همیشه زنده است.روحشون شاد

  29. سلام بر منجی بشریت مهدی بن حسن العسگری

    منم بخاطر این فیلم ناراحتم اما به یه جهت هم همسایه های این دختر هم مقصر هستن چرا وقتی از سه ماه پیش متوجه شکنجه آوا کوچلو توسط نامادریش بودن به پلیس اطلاع ندادن
    و همه تون به این صحنه ناراحت شدین ببینین حیوان های زبان بسته که هر روز توسط انسان ها شکنجه میشن چی میکشن و هیچ پلیس و قانونی نیست که حیوان آزار رو مجازات کنه از اونایی که این مطلب منو میخونن خواهش، میکنم به حیوان آزاری هم اعتراض کنن

  30. مطمین باشید منبع خشونت پدر خانواده است، مردی که زن اولش اینطور فرار می کند و زن دومش هم دست به چنین خشونتی می زند مشکل اصلی است. ولی خبر را انچنان نوشته که از پدر چهره زحمتکش و معصوم ساخته، متاسفم که نامادری دست به چنین خشونتی زده و تا وقتی قوانین ما در حمایت از زنان و کودکان بر علیه خشونت خانگی اصلاح نشود شاهد چنین اخبار هولناکی خواهیم بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *