(فیلم) جشن اعلام جنسیت در برج خلیفه دبی فرزند انس مروه فرزند عبداللطیف هشام مروه

(فیلم) جشن اعلام جنسیت در برج خلیفه دبی فرزند انس مروه فرزند عبداللطیف هشام مروه

(فیلم) جشن اعلام جنسیت در برج خلیفه دبی فرزند انس مروه فرزند عبداللطیف هشام مروه از رهبران معارضین سوری را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

جشن اعلام جنسیت در برج خلیفه دبی

انس مروه فرزند عبداللطیف هشام مروه از رهبران معارضین سوری با پرداخت یکصد هزار دلار مراسم اعلام جنسیت فرزندی که همسرش باردار است را در برج خلیفه دوبی به این صورت انجام داد!

فیلم را در زیر ببینید

انس مروه فرزند هشام عبدالطیف مروه از سرکردگان معارضین سوری، عضو ائتلاف ملی سوریه و عضو کمیته تدوین قانون اساسی جدید این کشور به همراه همسرش با پرداخت رقمی نزدیک به صد هزار دلار برای فرزندشان جشن تعیین جنسیت در برج خلیفه دبی در امارات متحده عربی برگزار کردند.

برگزاری این جشن توسط انس مروه و همسرش که مقیم کانادا هستند با خشم مردم سوریه همراه شده است.

معارضین سوری که مسبب شروع جنگ داخلی در سوریه بودند باعث بروز قحطی، آوارگی و کشتن انسان‌های بی‌گناه شدند و هم اکنون بسیاری از مردمی که در اردوگاه‌های معارضین سوری در شمال سوریه به سر می‌برند با کمبود غذا و فقر دست و پنجه نرم می‌کنند.

(فیلم) جشن اعلام جنسیت در برج خلیفه دبی فرزند انس مروه فرزند عبداللطیف هشام مروه

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. سلام کاش اخبار الکی ننویسین رو مردم
    خودم به عنوان کسی که چن ساله دنبالشون میکنم میدونم که هیچ پولی پرداخت نکردن این یه هدیه بود از طرف برج به این یوتیوبر چون خیلییی معروف و حتی در حال حاضر ۱۳ میلیون سابکسکراب دارن اونا گفتن میخوان یه ایده ی خیلی براق رو درریوتیوب عربی اجرا کنن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *