فیلم / همسر بهرام رادان حامله شد لحظه پدر شدن بهرام رادان

فیلم / همسر بهرام رادان حامله شد لحظه پدر شدن بهرام رادان

فیلم حامله شدن همسر بهرام رادان و پدر شدن بهرام رادان همراه با جزئیات باردار شدن همسر بهرام رادان بازیگر سینما را در این صفحه ببینید.

فیلم / همسر بهرام رادان حامله شد لحظه پدر شدن بهرام رادان

همسر بهرام رادان حامله شد

بهرام رادان بازیگر معروف که این روزها در سریال جیران به ایفای نقش میپردازد در نوروز 1401 خبر ازدواج خود را منتشر کرد مینا مختاری بلاگر معروف همسر او میباشد.

سریال جیران به قسمت های جذاب خود رسیده است و توانسته مخاطبان زیادی را به دست آورد او توانست جیران را به هر قیمتی که شده به چنگ بیاورد و به عقد خود دراورد و حالا خبر بارداری همسرش را طبیب به او میدهد و میگوید که قرار است پدر شوی . شوق و ذوق ناصرالدین شاه با بازی بهرام رادان در نوع خود بسیار جالب بود.

بهرام رادان متولد هشتم اردیبهشت ماه سال ۱۳۵۸ در تهران می باشد او از دوران نوجوانی وارد عرصه هنر شد و بازیگری را با حضور در اثری از نادر مقدس آغاز کرد بهرام رادان دانش آموخته رشته مدیریت بازرگانی می باشد و در این رشته دارای مدرک لیسانس از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد پس از این با حضور در آموزشگاه بازیگری هیوا دوره بازیگری دید و در سال ۱۳۷۸ از این آموزشگاه فارغ التحصیل شد .

آغاز فعالیت هنری بهرام رادان

بهرام رادان فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۸ آغاز کرده است اولین اثری که در آن حضور پیدا کرد فیلم «شور عشق» نادر مقدس بود پس از آن در سال ۱۳۷۹ در اثری از سعید اسدی به نویسندگی پیمان معادی به نام «آواز قو» حضور پیدا کرده بود در این فیلم بسیار خوش درخشید و موفق شد تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد را برای بازی در این فیلم دریافت کند.

از جمله کارهای شاخص و دیده شده این هنرمند می‌توان به فیلم سینمایی «گاوخونی» از بهروز افخمی اشاره کرد که در سال ۱۳۸۱ ساخته شد همچنین در فیلم های «چهار انگشتی» و «سنتوری» از داریوش مهرجویی بسیار خوش درخشید و موفق شد برنده سیمرغ بلورین بشود

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *