ماجرای فیلم حمله به اتوبوس زائران ایرانی در عراق امروز سال 1401

فیلم حمله به اتوبوس زائران ایرانی در عراق به زائران در کربلا امسال

ماجرای فیلم حمله به اتوبوس زائران ایرانی در عراق امروز سال 1401

فیلم حمله به اتوبوس زائران ایرانی در عراق امروز در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در رابطه با درگیری های بغداد در پی استعفا و کناره گیری مقتدی صدر اعلام شده است.

ماجرای حمله به اتوبوس زائران ایرانی در عراق

این ویدیو جعلی بوده و ربطی به عراق ندارد بلکه ویدیو مربوط به حمله هواداران تیم فوتبال اسماعیلی مصر به اتوبوس حامل هواداران الاهلی است و هیچ ارتباطی به عراق ندارد .

با توجه به درگیری های اخیر بغداد و همزمان شدن با حضور زائران اربعین در عراق بازار شایعات نیز به شدت داغ شده است و برخی پیج های اینستاگرامی از این فرصت استفاده کرده و به دنبال جذب فالوئر و بیننده هستند.

شبکه دجله عراق در مورد حوادث اخیر عراق گزارش داد که تعدادی از معترضان به ساختمان کاخ ریاست جمهوری ورود پیدا کرده و خبرهایی از درگیری در این مکان به وجود امده است پلیس برای جلوگیری از اقدامات معترضانن با ماشین‌های آب پاش از هجوم آنها جلوگیری کرده است.

همزمان با این تظاهرات فرماندهی عملیات مشترک عراق با اتخاذ تدابیر شدید امنیتی در اطراف منطقه سبز خواستار خروج فوری معترضان از این منطقه شد.

فرماندهی عملیات مشترک عراق همچنین اعلام کرد که به مسئولیتش در قبال حفظ امنیت و ثبات عراق عمل می‌کند.

شماری از هواداران مقتدی صدر که به کاخ ریاست جمهوری یورش برده اند در استخر کاخ شنا کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. این اصلا عراق نیس مصر هس آرم باشگاه الاهلی مصر روی طبل جلوی اتوبوس که برمیدارن هس جو الکی میدین😂🤣

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *