فیلم خلاصه بازی اسپانیا و ژاپن فوتبال جام جهانی 2022 قطر

فیلم خلاصه بازی اسپانیا و ژاپن فوتبال جام جهانی 2022 قطر باخت اسپانیا به ژاپن

فیلم خلاصه بازی اسپانیا و ژاپن جام جهانی 2022 قطر همراه با جزئیات و مسابقه فوتبال ژاپن و اسپانیا 10 آذر 1401 را در ادامه ببینید.

تیم ملی ژاپن موفق شد جدید مسابقه بسیار هیجان انگیز با نتیجه دو بر یک قهرمان جهان یعنی اسپانیا را شکست بدهد و با ۶ امتیاز به مرحله حسی را پیدا کند تیم ژاپن در این مسابقات شگفتی ساز شد و در اولین مسابقه خود آلمان را شکست داد و حالا اسپانیا را از پیش رو برداشت تیم ژاپن موفق شد در یک بازی برنامه ریزی شده با نتیجه دو بر یک اسپانیا را شکست داد.

همچنین ببینید

فیلم خلاصه بازی آلمان و کاستاریکا در جامجهانی ۲۰۲۲

اسپانیا به طور راحت با یک تساوی یا یک برد به دور بعد سعود میکند اگر آنها شکست بخورند و بازی دیگر با برد آلمان یا کاستاریکا به پایان برسد، اسپانیا حذف میشود.

لاروخا در اولین بازی خود مقابل کاستاریکا قدرتمند بود و آنها را با نتیجه 7-0 شکست داد و شش بازیکن مختلف در جدول امتیازات ثبت شدند. آنها سپس روز یکشنبه در ورزشگاه البیت با آلمان یک تساوی با کیفیت بالا انجام دادند.

فیلم خلاصه بازی اسپانیا و ژاپن فوتبال جام جهانی 2022 قطر

این دو تیم تنها در سال 2001 در یک بازی دوستانه با یکدیگر بازی کرده اند که اسپانیا 1-0 برنده شد.

انتظار نمی رود تغییرات زیادی برای هر دو تیم وجود داشته باشد، اگرچه آلوارو موراتا ممکن است پس از گلزنی در دو بازی اول اسپانیا، برتر از مارکو آسنسیو از رئال مادرید شروع کند.

تیم هایی که از گروه E صعود می کنند در دور بعد با مراکش، بلژیک یا کرواسی بازی خواهند کرد.

همچنین ببینید:

ژاپن و اسپانیا هر دو در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی 2018 حذف شدند: ژاپن با نتیجه 3 بر 2 از بلژیک شکست خورد، در حالی که اسپانیا در ضربات پنالتی به مصاف میزبان روسیه رفت.

هر دوی آنها می خواهند در سال 2022 جلوتر بروند – اسپانیا برای تکرار قهرمانی خود در جام جهانی 2010 تلاش می کند – اما دو طرف ابتدا با یک آزمون قریب الوقوع تری روبرو هستند، مقابل یکدیگر.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *