فیلم خلاصه بازی اسپانیا و کاستاریکا امروز جام جهانی 2022 آبرو ریزی شد

فیلم خلاصه بازی اسپانیا و کاستاریکا امروز جام جهانی 2022 آبرو ریزی شد

فیلم خلاصه بازی اسپانیا و کاستاریکا امروز جام جهانی 2022 آبرو ریزی شد

فیلم خلاصه بازی فوتبال اسپانیا و کاستاریکا امروز جام جهانی 2022 آبرو ریزی شد بازی یکصرفه که اسپانیا جشنواره گل به راه انداخت.

دیدار امروز جام جهانی 2022 قطر که در آن اسپانیا و کاستاریکا در گروه E در ورزشگاه الثوماما در شهر دوحه به مصاف هم رفتند  قضاوت این دیدار بر عهده محمد عبدالله حسن بود دو کمک داور محمد احمد الحمادی و حسن المهری بودند.

فیلم خلاصه بازی اسپانیا و کاستاریکا امروز

شکست ژاپن گروه را کاملا غیرقابل پیشبینی است کرده است، اما با اجرای امروز، ژاپن و اسپانیا باید به راحتی کاستاریکا و آلمان را شکست دهند.

اسامی بازیکنان تیم ملی اسپانیا

اونای سیمون، رودری، آیمریک لاپورت، سزار آسپلیکوئتا، جوردی آلبا (۶۴  الکس بالده)، سرخیو بوسکتس (۶۴ کوکه)، گاوی، پدری، فران تورس (۵۷ آلوارو موراتا)، دنی اولمو و مارکو آسنسیو (۶۹ نیکو ویلیامز)

سرمربی: لوئیز انریکه

اسامی بازیکنان تیم ملی کاستاریکا

کیلور ناواس، کیشر فولر، اسکار دوآرته، فرانسیسکو کالوو، کارلوس مارتینز (۴۶ کندال واستون)، بریان اوویدو، سلسو بورگس ( ۷۲ براندون آگوئیلرا)، یستین تیه دا، ژوئل کمپل، جویسون بنته (۶۲  برایان رویز) و آنتونی کونترراس (۶۱  برایان رویز)
سرمربی: لوئیز فرناندو سوارز

همچنین ببینید:

فیلم خلاصه بازی فوتبال آلمان و ژاپن امروز جام جهانی
فیلم خلاصه بازی فوتبال آرژانتین و عربستان امروز در جام جهانی
فیلم خلاصه بازی ایران و انگلیس را ببینید تحقیر فوتبال ایران

در ابتدای بازی، گاوی به جوان ترین بازیکن اسپانیا در جام جهانی تبدیل شد و اکنون او جوان ترین گلزن اسپانیاست. بالده در یک حرکت هیجان انگیز به کنار زمین رفت و توپ را به سمت موراتا فرستاد. ناواس شجاعانه زیر پای او شیرجه زد اما موراتا در سمت چپ محوطه توپ را پس گرفت، چرخید و یک پاس به گاوی فرستاد. او در سریع به سمت توپ دوید و با یک ضربه زیبا توپ را به گوشه دروازه زد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *