فیلم خلاصه بازی ایران و آمریکا امشب جامجهانی قطر 2022

فیلم خلاصه بازی ایران و آمریکا امشب جام جهانی ۲۰۲۲ قطر 2022

فیلم خلاصه بازی ایران و آمریکا امشب جامجهانی قطر 2022 سه شنبه 8 آذر 1401 همراه جزئیات را در ادامه ببینید.

بازی تیم ملی ایران و آمریکا امشب انجام شد مسابقه ای که برای ایرانیان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بود جدا از اینکه امتیاز گرفتن در این مسابقه باعث صعود از گروه میشدیم بله از نظر سیاسی حواشی خاص خود را داشت.

فیلم خلاصه بازی ایران و آمریکا امشب جامجهانی قطر

تیم ملی ایران برای سود از مرحله گروهی نیاز مبرم به گرفتن امتیاز از تیم ملی آمریکا داشت تیم ملی آمریکا که در بازی نخست خود در مقابل ولز بازی بسیار منطقی و قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشت و توانست با نتیجه یک بر یک حداقل امتیاز بازی را کسب کند و در مقابل تیم ملی انگلستان قدرتمند بازی بسیار هجومی و تمرین شده ای را به نمایش بگذارد و یک امتیاز ارزشمند را از این تیم کسب کرد.

فیلم خلاصه بازی ایران و آمریکا امشب جامجهانی قطر 2022

آمریکا به امید بسیار زیادی برای شکست تیم ملی ایران برای صعود از مرحله گروهی داشت تیم ملی ایران که در بازی اول با نتیجه ۷ بر ۲ شکست سنگینی را از انگلستان تجربه کرد با امید بسیار زیادی به مصاف تیم ملی ولز و آمد بازیکنان ولز گمان می کردند تیم ملی ایران بازی ضعیفی از خود به نمایش می‌گذارد اما حسابی غافلگیر شده و حالت تدافعی در مقابل تیم ملی ایران به خود گرفتند و در نهایت با نتیجه دو بر صفر شکست خوردند.

همچنین ببینید:

تیم ملی ایران در برابر آمریکا در مسابقات جام جهانی فرانسه موفق شده بود که با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست بدهد گلهای که حمید استیلی و مهدی مهدوی کیا به ثمر رساندند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. از رو هم نمیریم رو نیس که سنگ پاست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *