فیلم خلاصه بازی فرانسه مراکش فوتبال نیمه نهایی جهام جهانی 2022 قطر

 

فیلم خلاصه بازی فرانسه مراکش نیمه نهایی جهام جهانی 2022 قطر همراه با جزپیات و دانلود و مشاهده همه موقعیت های گل بازی فوتبال مراکش و فرانسه را در ادامه ببینید.

امشب چهارشنبه 23 آذرماه بازی نیمه نهایی بین تیم های مراکش و فرانسه برگزار خواهد شد مسابقه ای جذاب مراکش نشان داده میتواند بسیار شگفتی ساز عمل کند.

فیلم خلاصه بازی فرانسه مراکش نیمه نهایی جهام جهانی

مراکش موفق شده تیم های بزرگی را حذف کند تیم هایی همچون اسپانیا و بلژیک که از تیم های بزرگ اروپایی است این اولین بار است که یک تیم آفریقایی موفق شده تا مرحله نیمه نهایی جام جهانی صعود کند و این نشان میدهد مراکش تیم بسیار جسور و با برنامه ای است.

شبکه گذشته فینالیست جهام جهانی 2022 مشخص شد و آرژانتین موفق شد کرواسی را مقلوب کند و با سه گل کرواسی را از پیش و رو بردارد.

فیلم خلاصه بازی فرانسه مراکش فوتبال نیمه نهایی جهام جهانی 2022 قطر

مسابقه مراکش و فرانسه از نظر سیاسی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که فرانسه در سال ۱۸۴۴ میلادی به مراکش حمله نظامی کرد و خسارات بسیار زیادی را برای این کشور وارد کرد.

مسابقه حساس فرانسه و مراکش تا ساعتی دیگر در قطر آغاز می شود و برنده این دیدار در فینال روز یکشنبه به مصاف تیم ملی آرژانتین می رود. اما نشریه اکیپ در گزارشی مدعی شد آدرین رابیو، هافبک آماده و ارزشمند تیم ملی فرانسه، قادر به حضور در ترکیب ثابت در بازی امشب در نیمه نهایی جام جهانی مقابل مراکش نخواهد بود.

پس از شیوع بیماری آنفولانزا در رختکن تیم، نگرانی‌هایی در مورد احتمال غیبت رابیو و دایوت اوپامکانو وجود داشت و نشریه اکیپ مدعی شد این دو بازیکن قادر به همراهی تیم ملی فرانسه در بازی با مراکش نیستند. به نظر می رسد یوسف فوفانا به جای رابیوت به میدان برود و اوپامکانو نیز جای خود را به ابراهیما کوناته بدهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *