فیلم خوانندگی امیر جعفری در برنامه نوروز 1373 در گروه سرود 25 سال پیش

فیلم قدیمی خوانندگی امیر جعفری در برنامه نوروز 1373 در گروه سرود

فیلم خوانندگی امیر جعفری در برنامه نوروز 1373 در گروه سرود 25 سال پیش

فیلم و کلیپ قدیمی خوانندگی و آواز امیر جعفری در برنامه صبحی دیگر نوروز 1373 در گروه سرود 25 سال پیش همراه با جزئیات را در این صفحه بخوانید.

جالب است بدانید که امیر جعفری در سالهای شروع فعالیت هنری اش در گروه سورد کار میکرده است و برنامه های مختلف صداوسیما نیز حضور داشته است.

فیلم امیر جعفری در برنامه نوروز 1373 در گروه سرود

او در ایام خاص و برنامه های مناسبتی در قالب گروه سرود به فعالیت میپرداخت.

در ویدیویی که در این صفحه مشاهده میکنید چهره جوان امیر جعفری با موهای بلند میتوند برای شما جالب باشد.

امیر جعفری که این روزها در حال بازی در سریالهای یاغی و جیران است و به عنوان یک ستاره در سینمای ایران شناخته میشود سالهای زیادیست که در بازیگری فعالیت داشته و به عبارتی خاک تئاتر را خورده است و حالا به عنان یک چهره شناخته شده به شمار می اید.

امیر جعفری با مجموعه طنز بدون شرح به شهرت رسید که در کنال فتحعلی اویسی زوج طنز جذابی را تشکیل دادند و استقبال زیادی از بازی او صورت رفت نقش فرید در بدون شرح به کارگردانی مهدی مظلومی از نقش های ماندگار این بازیگر محسوب میشود.

او همسر ریما رامین فر بازیگر معروف سینما و تلویزیون است و دارای یک فرزند پسر میباشد.

امیر جعفری (متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۳ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی است. امیر جعفری دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است. امیر جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت.

در سال اخر دبیرستان رفتم كلاس‌ های كانون تجربي كه استاد سمندريان آنجا تدريس می كردند و شروع كردم به تمرين بازيگری، من آنقدر مشغول كلاس‌ های تئاترم شدم كه از آن طرف مشروط شدم اين موضوع خيلي برايم گران تمام شد، طوری كه تصميم جدی گرفتم بازيگري را با انگيزه قوی تری دنبال كنم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *