فیلم کامل و ماجرای درگیری در مجتمع بانک دی را ببینید

فیلم کامل و ماجرای درگیری در مجمع عمومی بانک دی را ببینید

فیلم کامل و ماجرای درگیری در مجمع عمومی بانک دی همراه جزئیات را ببینید

طبق آنچه در شبکه های اجتماعی منتشر شده، جمعی از سهامداران که برای حضور در مجمع عمومی یک شرکت بورسی حضور پیدا کرده بودند، مورد هجوم برخی افراد که به نظر می رسد از کارکنان شرکت هستند قرار گرفتند.

فیلم کامل و ماجرای درگیری در مجتمع بانک دی را ببینید

روز گذشته درگیری در مجتمع بانک دی صورت گرفت و علت آن مشخص نیست در این ویدیو فردی که بسیار عصبانی است میوه‌هایی را به سوی فردی که در حال سخنرانی از پرتاب می‌کند این جلسه به نظر می‌رسد برای معارفه یا انتخاب شخصی به عنوان مسئول است که باعث شده یکی از از حاضران در سالن معترض شود و به سمت آنها اشیا و یا میوه پرتاب کند.

فیلم درگیری در مجتمع بانک دی

تنها توضیحی که در باره ویدیو نوشته شده گفته می شود که در مجتمع بانکهای دی رخ داده است.

گفتنیست که بانک دی در قالب شرکت سهامی عام بوده و در سال ۱۳۸۹ تاسیس شده است و در حال حاضر ۹۱ شعبه دارد این بانک در کل کشور دارای ۱۱۰۰ کارمند است حالات این بانک به ارائه انواع خدمات نوین بانکی و ارائه انواع کارت الکترونیکی میباشد بانک دی در سال ۱۳۹۴ سوئیفت پیوست.

. از جمله دارایی‌های این بانک می‌توان نیروگاه دماوند، کوهستان پارک مشهد، زمین مترو صادقیه تهران، مجتمع فرهنگی تفریحی چشم تهران، شرکت سرمایه‌گذاری بوعلی و موارد بسیاری اشاره کرد که ارزش خالص فعلی آنها هزاران میلیارد ریال تخمین زده شده و برای فروش به مزایده گذاشته شده‌است

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *