فیلم دلخراش لحظه مرگ فوتبالیست جوان تهرانی در لیگ نوجوانان تهران +جزئیات

فیلم دلخراش لحظه مرگ فوتبالیست جوان تهرانی در لیگ نوجوانان تهران +جزئیات

فیلم دلخراش لحظه مرگ فوتبالیست جوان تهرانی در لیگ نوجوانان تهران +جزئیات

لحظه مرگ دلخراش فوتبالیست جوان تهرانی که علی نوبخت نام داشت در تیم احسان شهر ری شوکی به فوتبال ایران بود.

دقیقه ۷۵ یک مسابقه هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوجوانان تهران حادثه ای دلخراش رخ داد و متاسفانه به مرگ علی نوبخت ختم شد.

فیلم دلخراش لحظه مرگ فوتبالیست جوان تهرانی

علی نوبخت مدافع تیم فوتبال احسان شهرری که برای دفع توپ اقدام کرد به ضربه سنگینی که به گیجگاهش وارد شد به کما رفت و بعد از ساعاتی جانش را از دست داد و هم تیمی هایش را به شدت ناراحت و اندوهگین کرد.

در نهایت پزشکان پس از یک هفته مراقبت‌های پزشکی از بازگشت علی نوبخت به زندگی ناامید شده‌اند و روز گذشته دستگاه‌های متصل به بدن این ورزشکار قطع کردند و این فوتبالیست جوان درگذشت.

همچنین ببینید»

فیلم لحظه مرگ سوباسا توسط کاکرو را ببینید

فیلم وحشتناک لحظه مرگ پسر جوان لا به لای درب آسانسور

ماجرای دقیق مرگ

محمد سیانکی روزنامه نگار سرشناس صداوسیما که سرمربی تیم جوانان احسان ری است در خصوص درگذشت علی نوبخت بازیکن تیمش گفت: متاسفانه این جوان با اخلاق تیم ما در بازی با بازیکن حریف از هوش رفت. و بلافاصله او را به صورت اورژانسی به بیمارستان منتقل کردیم.» در آن یکی دو روز، ضریب هوشی جوان ناکام مدام بالا و پایین می رفت تا اینکه پزشکان دیگر کاری از دستشان برنمی آمد و بازیکن خوب و با اخلاق ما فوت کرد. پزشکان معتقد بودند که ضربه به نقطه حساسی در شقیقه علی اصابت کرده است و هیچ کس با آن کاری نداشته است. این حادثه را به خانواده نوبخت و جامعه فوتبال تسلیت می گویم و انشاءالله دیگر به این اتفاقات ناگوار و دردناک در زمین فوتبال نگاهی نخواهیم داشت.

این مدافع تیم فوتبال احسان شهرری در دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوجوانان تهران بر اثر برخورد با بازیکن حریف و ضربه به سر بیهوش کرد و پس از ناتقال به بیمارستان و کما رفتن در نهایت تاسف درگذشت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *