فیلم / رابطه بن سلمان و سحر قریشی لو رفت

فیلم / بن سلمان و سحر قریشی لو رفتند

رابطه بن سلمان و سحر قریشی جنجال شد چند روزیست خبر رابطه سحر قریشی با یکی از شیخ های عرب در فضای مجازی منتشر شده است حالا خبر رسیده نام این شیخ عرب “بن سلمان” حاکم عربستان است.

فیلم / رابطه بن سلمان و سحر قریشی لو رفت

ماجرای رابطه بن سلمان و سحر قریشی

خبری عجیب و غریب که مشخص نیست منبع آن کجاست .

همانطور که می‌دانید سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان بوده که مدتی با امیر تتلو وارد رابطه شد و به ترکیه مهاجرت کرد اما بعد از گذشت چند ماه رابطه آنها به هم خورد و سحرقریشی به دبی رفت.

حالا خبرهای ضد و نقیض درباره ازدواج با یک شیخ عرب منتشر شده که خانم قریشی با واکنش نشان نداده است اما خبر رابطه این بازیگر با بن سلمان حاکم عربستان از اخبار عجیب و غریبی است که فقط در شبکه‌های اجتماعی ایران منتشر می شود.

بدون شک این خبر دروغ بوده و واقعیت ندارد.

سحر قریشی این روزها تلاش می‌کند تا مجدداً به سینمای ایران برگردد این روزها که بسیاری از بازیگران سینما به حمایت از معترضین پرداختند سحر قریشی سعی کرده به هیچ عنوان در این مورد اظهارنظر نکند تا وضعیت بازیگری او در سینما خراب نشود.

سحر قریشی متولد ۱۳۶۶ است. سحر قریشی تنها یک برادر دارد. رنگ های مورد علاقه سحر قریشی مشکی، آبی و قرمز است. سحر قریشی دوست دارد هر چه زود تر به اوج برسد و این آینده را برای خود پیش بینی میکند. برای سحر قریشی نوع پوشش و لباس خیلی اهمیت دارد.

فیلم / بن سلمان و سحر قریشی لو رفتند

اولین بار قبل از شروع بازیگری تقریبا در سن 17 سالگی در سال 83 با مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد، اما این ازدواج بعد از پخش سریال دلنوازان در سال 88 به طلاق و جدایی ختم شد. مهران اخوان ذاکر درباره علت جدایی اش از سحر قریشی می گوید پس از پخش سریال دلنوازان از شبکه سه که باعث شهرتش شد رفتار سحر تغییر کرد و شش ماه بعد از آن من از ایشان خبری نداشتم.به دادگاه حمایت از خانواده هم مراجعه کردم و از او شکایت کردم و در نهایت از یکدیگر جدا شدیم.

محمد بن سلمان در ۳۱ اوت ۱۹۸۵، در جده دیده به جهان گشود. نام مادر وی فهدة بنت فلاح بن سلطان آل حثلین العجمی است و ملک سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان سعودی پدر او میباشد ، محمد بن سلمان بزرگ ترين پسر ملک سلمان و از زن سوم او است. ازدواج محمد بن سلمان در سال ۲۰۰۸ محمد بن سلمان با ساره، دختر عموی خود ازدواج کرد و هم اکنون حاصل ازدواج این زوج، چهار فرزند( دو دختر و دو پسر) می باشد. برخلاف بسیاری از دیگر مردان در این کشور، محمد بن سلمان بنا به گفته خودش، تک همسری را برگزیده است. او گفته بدین دلیل با همسرش به سفر نمی رود که آرامش خانواده اش حفظ شود و همچنین گفته که من می خواهم همسر و فرزندانم یک زندگی عادی و دور از فشارهای سیاسی داشته باشند و همسرم نیز همین را می خواهد. بعضی منابع عرف حاکم بر جامعه عربستان را علت اصلی این موضوع می دانند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *