فیلم کامل رابطه جنسی نماینده سابق بهشهر + جزئیات کامل فیلم لو رفته نماینده بهشهر

ماجرای فیلم لو رفته نماینده سابق بهشهر

فیلم رابطه جنسی احمدعلی مقیمی نماینده سابق بهشهر به همراه جزئیات کامل را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

 

ماجرای فیلم کامل رابطه جنسی نماینده سابق بهشهر

فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که حاکی از این دارد که نماینده سابق در حین رابطه جنسی از او فیلم گرفته اند و در فضای مجازی منتشر کرده اند.

چندی پیش نیز چنین فیلم های مشابه ای از برخی از مسئولین در فضای مجازی منتشر شده بود که باعث شد جنجال فراونی در رسانه ها به وجود آید و زندگی و آبروی انها تحت تاثیر قرار داد.

فیلم رابطه جنسی احمدعلی مقیمی نماینده سابق بهشهر + جزئیات کامل فیلم لو رفته نماینده بهشهر

حالا خبر دیگری با موضوعی مشابه در رسانه ها منتشر شده است که بودن شک بازتاب گسترده ای را در پی خواهد داشت و کاربران شبکه های اجتماعی با دست به دست کردن این فیلم به ایجاد شایعات بیشتر نیز دامن خواهند زد.

دشمنانی که در کمین هستند

متاسفانه برخی از مکان های غیر قابل اعتماد و همچنین اعتماد داشتن به افراد ناشناس در پدید امدن چنین اتفاقاتی دامن خواهند زد و موجب از بین رفتن آبروی یک فرد خواهد شد کما اینکه این فرد از مسئولین و از چهره های سرشناسی باشد.

 

البته هنوز درباره صحت و سقم این ویدئو در فضای مجازی چیزی منتشر نشده است و صرفا بحث درباره اینکه آیا این فیلم آیا متعلق به نماینده سابق بهشهر است هنوز مشخص نیست و صرفا بنا به گفته کاربران شبکه های اجتماعی چنین گفته ای مطرح شده است.

ماجرای فیلم کامل رابطه جنسی نماینده سابق بهشهر

نماینده ها و مسئولین عالی رتبه باید در کارهای روزمره خود توجه و دقت بیشتری داشته باشند چرا که دشمنان بسیار زیادی در کمین خواهند داشت که با کوچکترین غفلت قادر خواهند بود که ضربه خود را به آنها بزنند و باعث بدنامی انها شود.

روابط جنسی از کارهای طبیعی هر انسانی خواهد بود ولی متاسفانه برخی از افراد که دشمنی با کسانی دارند سعی میکنند از این راه برای ضربه زدن به آبروی افراد استفاده کنند.

 

ماجرای فیلم احمد علی مقیمی

یکی از افراد آگاه امنیتی در رابطه با این فیلم گفت: عامل انتشار این فیلم مصطفی میرشفیعی میباشد که قبلا به اتهام جاسوسی به اعدام محکوم شده ولی قبل ایانکه حکم اعدام او اجرا شود توانسته به شکل غیرقانونی و قاچاقی از کشور فرار کند.

با هدایت سرویس‌های اطلاعاتی دشمن و با اجیر کردن افراد مرتبط در داخل کشور با پوشش‌های مختلف به برخی افراد دارای سوابق مدیریتی تقرب پیدا کرده و پس از تهیه فیلم از روابط شخصی آن‌ها (احمدعلی مقیمی) طی تماسی از خارج از کشور درخواست اطلاعات محرمانه و پول نقد می‌نماید که با مقاومت آقای احمدعلی مقیمی مبادرت به انتشار مستندات در فضای عمومی کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. تا شلوارشون دوتا میشه همه غلطی میکنن.فکر آبرو و اعتبار خودشون نیستن.الان همه عالم و ادمومقصر میکنن غیر از ایشون .

  2. نمیگن چرا همچین غلطی کرده که نه شرع و نه قانون اجازه میده
    نوشتید مواظب باشن و خوب پنهانکاری کنند
    خدا قوت پهلوان

  3. خسته نباشید عالی بود
    خدا قوت پهلوان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *