فیلم کامل رقصیدن مهران مدیری در پارتی (رقص نیناش ناش)

فیلم کامل رقصیدن مهران مدیری در پارتی (رقص نیناش ناش)

فیلم کامل رقصیدن مهران مدیری در پارتی (رقص نیناش ناش)

فیلم کامل رقصیدن مهران مدیری در پارتی شبانه رقص بامزه مهران مدیری که مورد توجه هواداران این بازیگر و مجری سرشناس قرار گرفته است .

مهران مدیری از بازیگران و کارگردان ها سرشناس کشورمان بوده که سالهای زیادی است به صورت مستمر فعالیت میکند او را میتوان به عنوان یکی از بهترین و محبوبترین چهره های تلویزیونی دانست کسی که در هر فیلم و سریال و برنامه ای حضور پیدا میکند به شدت مورد توجه قرار میگیرد او با اینکه سن و سالش بالا رفته اما همچنان دارای اما همچنان نقش هایش بسیار بالا است.

فیلم کامل رقصیدن مهران مدیری در پارتی

مهران مدیری بازیگر و کارگردان و مجری پرطرفدار ایرانی بوده که در ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ به دنیا آمده است او را به عنوان بیستمین مرد قدرتمند ایران می شناسند مدیری تا به حال ۱۰ بار برنده جایزه حافظ شده است و رکورددار این جشنواره می باشد اما جالب است بدانید که او با همه شهرت و سابقه خود نتوانست سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول مرد را در جشنواره فیلم فجر به دست آورد .

مهران مدیری در سال ۱۳۶۸ وارد عرصه بازیگری شد بعد از انقلاب که بسیاری از بازیگران سرشناس ممنوع الکار شده بودند اما مهران مدیری توانست از این فضا استفاده کند و به عنوان یکی از چهره های ماندگار سینما و تلویزیون ایران لقب بگیرد.

مهران مدیری اولین فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۶۸ با تئاتر آغاز کرد و پس از سال ۱۳۷۰ با فیلم دیگه چه خبر به کارگردانی تهمینه میلانی اولین تجربه خود را در پشت صحنه سینما کسب کرد و به عنوان طراح صحنه به فعالیت پرداخت اولین تجربه حرفه ای در مقابل دوربین سینما را با فیلم دیدار در سال ۱۳۷۳ به دست آورد.

او از سن 16 سالگی وارد تئاتر می شود و در سال 1368 وارد رادیو شده و به مدت 6 سال در داستان شب به گویندگی می پردازد. او تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت.

او در آن 6 سال که در تئاتر و رادیو فعالیت داشت با افراد زیادی در عرصه رادیو و تلویزیون آشنا می شود و سرانجام در سال 1372 به همکاری داریوش کاردان برنامه طنز 72 را تهیه می کنند. این برنامه نقطه اوج شهرت مهران مدیری بود و بعد از آن آقای مدیری تبدیل به یک برند در دنیای کمدی شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *