فیلم رقص شهاب حسینی و محسن تنابنده و احمد مهرانفر در همرفیق

فیلم رقص شهاب حسینی و محسن تنابنده و احمد مهرانفر در همرفیق

رقص شهاب حسینی و محسن تنابنده و احمد مهرانفر در همرفیق را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

برنامه جذاب همرفیق که توسط شهاب حسینی اجرا میشود این روزها مورد استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است.

شهاب حسینی فوق ستاره سینمای ایران که در این برنامه در نقش مجری ظاهر شده است توانسته نشان دهد که یک هنرمند تمام عیار است البته او فعالیت هنری خود را در برنامه نیم رخ به عنوان مجری آغاز کرده بود بعد از حضور در سریال پلیس جوان نشان داد که در بازیگری هم استعداد بی نظیری دارد.

فیلم رقص شهاب حسینی و محسن تنابنده و احمد مهرانفر در همرفیق

برنامه همرفیق که شنبه ها به صورت اینترنتی پخش میشود هر سری مهمانانی را دارد که شهاب حسینی با انها گفتگو میکند گفتگوی صمیمانه و جذابی که توانسته توجه مردم را جلب کند.

در برنامه اخیر این همرفیق آقای محسن تنابنده و احمدمهران فر دو بازیگران معرروف و محبوب پایتخت حضور داشتند بازیگران که نقش نقی و ارسطو را در همرفیق ایفا میکردند.

در قسمتی از این برناه شهاب حسینی با مهمانان برنامه شروع به رقصیدن کرد که در مشاهده میکنید.

فیلم رقص شهاب حسینی و محسن تنابنده

مقوله تاک‌شو در ایران هنوز نتوانسته آنچنان بین مردم جا بیفتد و تهیه‌کنندگان و برنامه‌سازان بسیاری هستند که به دنبال ساخت یک تاک شوی موفق هستند. ساخت اولین تاک شو‌ها با وجود نبود هیچ شبکه خصوصی و VOD در زمان‌های گذشته، محول به صدا و سیما شده بود و برنامه‌هایی در این زمینه ساخته شد که در زمان خود جنجالی بودند؛ از صندلی داغ و شب شیشه‌ای گرفته تا برنامه‌های جدیدتر شبکه نسیم مانند دورهمی.

از مدتها پیش شهاب حسینی و تیمش اعلام کردند مشغول ساخت یک برنامه گفتگو محور هستند و خبرهای گوناگونی درباره تاک‌شوی آنها شنیده شد. حواشی زیادی نیز در پی مجوزهای همرفیق پیش آمد و برخی حدسها درباره مهمان قسمت اول برنامه نیز تکذیب شد. همرفیق نهایتا به عنوان یک برنامه انحصاری از پلتفرم نماوا پخش شده و در قسمت اول آن شاهد رویارویی شهاب حسینی و نوید محمد زاده هستیم. دو فوق ستاره بازیگری که این بار یکی در قامت مجری و دیگری در قامت مهمان، قصد دارند موتور برنامه تاک‌شوی هم‌رفیق را روشن کنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *