فیلم / رقص فری خاکی موقع سنگ زدن به صدام سریال در زیر خاکی 3

فیلم / رقص فری خاکی موقع سنگ زدن به صدام سریال در زیر خاکی 3

فیلم / رقصیدن فری خاکی موقع سنگ زدن به عکس صدام سریال در زیر خاکی 3 که یکی از سکانس های بسیار خنده دار میباشد.

فریبرز باغمیشه یا همان فری خاکی در فصل سوم سریال زیر خاکی سکانسی دارد که میتوان به عنوان یکی از خنده دار ترین سکانس های سریالهای کمدی از آن نام برد.

رقص فری خاکی موقع سنگ زدن به صدام

فری خاکی که در عراق اسیر شده است هنگاه هوا خوری در حیاط زندان رو به تصویر صدام حسین ایستاده و سنگی را از روی زمین بلند میکند تا به این بنر پرت کند اما هنگامی که میخواست این کار را کند یکی از افسران عراقی از جلوی او عبور میکند و فری خاکی برای اینکه افسر عراقی از نیت او با خبر نشود اقدام به رقصیدن میکند.

«زیرخاکی» از جاه طلبی های مردی به نام فریبرز (فری خاکی) می گوید که کارش یافتن گنج است و البته همیشه تلاشش در این مسیر ناکام می ماند. فربیرز که به همراه همسرش پریچهر و پسر خردسالش در یکی از محله های جنوبی تهران زندگی می کند، از طریق برادرش که یکی از افسران انقلابی نیروی هوایی است، درگیر ماجرایی می شود. . این امر ناخواسته او را به سمت فعالیت های انقلابی سوق می دهد.

فیلم / رقص فری خاکی موقع سنگ زدن به صدام سریال در زیر خاکی 3

یکی از ویژگی های این سریال استفاده از دکورها و وسایل صحنه بود که همگی مربوط به اواخر دهه پنجاه بود. این تنوع لوکیشن و انبوه صحنه های طولانی مدت حضور افراد و عناصر فیزیکی بسیاری را اجتناب ناپذیر کرده بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *