فیلم / سلطان پیاز دستگیر شد پرایدی که پیاز جاساز کرده است

فیلم / سلطان پیاز دستگیر شد پرایدی که پیاز جاساز کرده است

فیلم / سلطان پیاز دستگیر شد پرایدی که پیاز جاساز کرده است

پرایدی که بار پیاز را به صورت غیر مجاز جاساز کرده بود توسط پلیس متوقف شد این راننده پراید داخل اتاق پراید و سقف و صندوق عقب را گونی پیاز گذاشته بود که به سلطان پیاز معروف شد.

پیاز در روزهای اخیر قیمت زیادی به خود گرفته است و متاسفانه به دست دلالان بازار افتاده و قیمت متغییر و رو به بالایی به خود گرفته است.

سلطان پیاز دستگیر شد

گفته میشود که افزایش قیمت پیاز تولیدقطره چکانی آن است که باعث شده پیاز در بازار کم شود و قیمت آن رو به افزایش باشد. مشکل کمبود پیاز و افزایش آن هرساله وجود داشه است به خصوص در ایام نزدیک عید نوروز به اوج خود رسیده است.

رئیس اتحادیه بارفروشان میگوید در حال حاضر تولید پیاز در مناطق مختلف رو به افزایش است. کاهش ظرفیت ذخیره‌سازی و عرضه قطره‌چکانی پیاز سبب دامن زدن به افزایش قیمت آن شده است.

حیدر ساکن برجی در خصوص وضعیت خرید و ذخیره‌سازی میوه شب عید و عرضه آن با قیمت‌های تنظیم بازار اظهار کرد: ۶۰۰ تن میوه شامل ۴۰۰ تن پرتقال و ۲۰۰ تن سیب درختی به صورت مستقیم توسط اتحادیه میادین تره‌بار خراسان رضوی بدون سود و با قیمت تمام شده کف میدان در استان برای شب عید نوروز توسط اعضا توزیع خواهد شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *