دانلود فیلم سینمایی عوارض جانبی عوارضی ترسناک نسخه اصلی + زیرنویس و دوبله

دانلود فیلم سینمایی عوارضی ترسناک (عوارض جانبی) نسخه اصلی + زیرنویس و دوبله

دانلود فیلم سینمایی عوارض جانبی عوارضی ترسناک نسخه اصلی + زیرنویس و دوبله

دانلود فیلم سینمایی عوارض جانبی عوارضی ترسناک نسخه اصلی با زیرنویس فارسی و لینک مستقیم و کیفیت اصلی را در ادامه ببینید.

دانلود فیلم سینمایی عوارض جانبی

لینک دانلود حجم 853 مگابایت

فیلم سینمایی عوارض جانبی یکی از فیلم های ترسناک ۲۰۱۳ بوده که ساخت آمریکا میباشد.

کارگردان فیلم آقای استیون از کارگردان های سرشناس است.

در این فیلم بازیگران شناخته شده از جمله جود لا، رونی مارا، کاترین زیتا جونز و چنینگ تیتوم بازی می کنند.

دانلود فیلم سینمایی عوارض جانبی عوارضی ترسناک نسخه اصلی + زیرنویس و دوبله

خلاصه داستان

داستان فیلم درباره کاراکتری به نام امیلی بوده که شوهرش مارتین چهار سال در زندان بوده است و حالا به خانه آمده است اما امیلی درگیر یک افسردگی بسیار شدید بوده که او را رها نمیکند امیلی آنقدر دچار افسردگی حاد شده که تصمیم بگیرد با ماشین خود اقدام به خودکشی کند اما اقدام خودکشی او به نتیجه نمی رسد و جان سالم به در می کندپزشک بعد از بررسی کردن شرایط و وضعیت او با یکی از پزشکان سابق مشورتی می‌کند تا یک سری داروهای جدید برای او در نظر بگیرد این روانشناس نمی‌داند که قرص های جدید آثار بسیار خطرناک و عوارض جانبی وحشتناکی را دارد که او را تبدیل به یک خون آشام و قاتل می‌کند به شما پیشنهاد می‌کنیم که این فیلم سینمایی را در این صفحه مشاهده کنید.

تاثیر فیلم ترسناک

بسیاری از افراد علاقه وافری به تماشای فیلم های ترسناک دارند و ظاهرا عاشق آن هستند. گاهی آن ها به حدی به این فیلم ها معتاد می شوند که روزانه حتماً باید یکی از آن ها را تماشا کنند اما دلیل علمی پشت این قضیه وجود دارد که چرا ما عاشق فیلم های ترسناک می شویم ؟  دو بخش در مغز وجود دارد که می تواند در مواقع ترس واکنش نشان دهد و مطالعات روانشناسانه ثابت کرده است که کورتکس پیشین مغز مسئول عملکرد های ذهنی با شدت بالا می باشد و سیستم لیمبیک نیز بخشی است که می تواند هنگام تماشای چیز های ترسناک یا روی دادن اتفاق وحشتناک وارد عمل شود. این دو سیستم واکنش شما را هنگام ترس بررسی می کنند و در واقع هنگام رویداد اتفاق ترسناک با یکدیگر صحبت می کنند و عکس العمل شما را برنامه ریزی می کنند .

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *