ماجرای فیلم ضرب و شتم مسافر در اتوبوس بی آر تی با زنجیر در تهران

ماجرای فیلم ضرب و شتم مسافر در اتوبوس بی آر تی با زنجیر در تهران

ماجرای فیلم ضرب و شتم و کتک زدن مسافر در اتوبوس بی آر تی (brt) با زنجیر در خط مترو جوانمرد قصاب به پایانه لاله تهران که در شبکه های اجتماعی دست به دست میشود.

ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شد که فردی با استفاده از زنجیر اقدام به ضرب و شتم یک مسافر میکند مسافر مضروب با صدای بلند ابراز پشیمانی میکند که ضارب از کتک زدن او دست بردارد اما ضارب همچنان به ضرب و شتم و کتک زدن ادامه میدهد.

درباره این ویدیو توضیح داده شده که  ضارب یکی از سارقان و خفت گیران بوده که از مردم باجگیری میکند و این مسافر هنگام ورود به اتوبوس به مردم هشدار داده که موظب موبایل خود باشند و این هشدار باعث شد که این خفتگیر او را مورد ضرب و شتم قرار بدهد.

درباره این ویدیو گفته شده محل آن اتوبوس بی‌آرتی خط مترو جوانمرد قصاب به پایانه لاله است  «تنها گناه مسافری که مورد ضرب و شتم قرار گرفت این بود که با صدای بلند به مردم تذکر داد که مراقب گوشی خود باشند.»

او با اشاره به اینکه این باند سرقت سال‌هاست در این خط اتوبوس فعالیت دارد، افزود: «قبل و بعد از درگیری، مسافر مضروب چندین بار با پلیس ۱۱۰ تماس گرفت.»

گفته شده که ویدیو در تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ گرفته شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. عباس معظمی گودرزی

    شل بودن قانون برخورد با ارازل ودزد واوباش وبستن دست پلیس وضعیف کردن پلیس در بین مردم ورسانه وتلوزیون
    بی توجهی وبیتفاوتی مردم در برخورد جمعی با اوباش ومتخلفین و خلاصه ازبین رفتن سنت ویکی از اصبی تریت دستور دین یعنی امربه معروف ونهی از منکر

    • چرت و پرت نگو عقب افتاده. طرف داره مردم رو با زنجیر میزنخ تو میگی امر به معروف. آخه چه موجودی هستی تو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *