فیلم عذرخواهی ابی بعد از حمله کاربران به ماجرای خلیج فارس

فیلم عذرخواهی ابی بعد از حمله کاربران به ماجرای خلیج فارس

فیلم عذرخواهی عجیب ابی بعد از حمله کاربران به ماجرای خلیج فارس و جزئیات عذرخواهی عجیب ابی بعد از هجمه ایرانیان برای خلیج‌فارس و سیاسی نبودنش را در این صفحه ببینید.

فیلم عذرخواهی عجیب ابی

بعد از حمله گسترده کاربران به ابی در نهایت او به این موضوع واکنش نشان داد و گفت این حرفش که آدم سیاسی نیست اشتباه بوده و نباید آن را می‌گفت، ابی از هوادارانش درخواست نمود به دلیل این اشتباه از همه معذرت خواهی می کند.

ابی خواننده لس‌آنجلسی عید نوروز سال جاری مقابل همه اعلام نمود، به دلیل برپایی کنسرت در کشورهای عربی آهنگ خلیج فارسش را اجرا نمی‌کند.

فیلم عذرخواهی ابی بعد از حمله کاربران به ماجرای خلیج فارس

ماجرای معذرت خواهی آبی خلیج فارس

اکنون پس از به دست آوردن دلارها و به منظور تضمین کنسرت های بعدی ایشان با منتشر نمودن یک پیام ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی از هوادارانش عذرخواهی نمود.

ابی در آخرین گفتگوی خود با یک خبرنگار در جواب به خاطر نخواندن آهنگ خلیج فارس در کشورهایی مانند امارات، درباره این امرکه «من خواننده میباشم و سیاسی نیستم» بیان نمود:
«موضوع خلیج فارس یک اختلاف سیاسی میان ایران و امارات و چند کشور دیگر می باشد و من به عنوان یک خواننده به خودم این اجازه را نمی‌دهم که در موضوع دخالت کنم! »

ایشان در ادامه در مورد دلیل خودداری خود از خواندن قطعه «خلیج فارس» در کشورهای عربی افزود:
از آنجایی که این را می دانم که نمی توانم با مخاطبینم در ایران دیدار کنم مجبور می باشم کنسرت های خودم را در کشورهای همسایه‌ی ایران برپا کنم، او سال ها قبل تصمیم گرفت برای اینکه با مخاطبین خود دیدار کند، به قوانین کشور احترام بگذارد، ولی نمی داند این تصمیمش درست بوده یا غلط.

از همراه بودن شما تا آخر نوشتار معذرت خواهی ابی تشکر می‌کنیم.
ما را با نظرهای خود در رابطه با این نوشتار نگاه‌ بنمایید.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *