فیلم عروسی و ازدواج نیکا فلاحی با امیر روز جنجال شد

فیلم عروسی و ازدواج نیکا فلاحی با امیر روز جنجال شد خجالت بکشید

عروسی و ازدواج نیکا فلاحی با امیر روز دو بلاگر و یوتیوبر معروف در حالی برگزار شده که گفته میشود ازدواج انها صرفا نمایشی بوده تا توجه هواداران خود را جلب کنند خبری که صحت و سقم آن همچون سایر اخبار بلاگرها مشخص نیست و امکان فیک بود خبر وجود دارد.

عروسی و ازدواج نیکا فلاحی با امیر روز

فیلم عروسی و ازدواج نیکا فلاحی با امیر روز جنجال شد

از روز گذشته ویدیویی در یوتیوب  اینستاگرام این دو نفر با خبر ازدواج و عروسی به اشتراک گذاشته شد که به نظر میرسد کاملا فیک باشد.

بشنوید ولی باور نکنید

این گونه اخبار معمولا توسط بلاگرها برای جذب فالوئر و یا جلب توجه صورت میگیرد و بعد از چند روز میبینیم که خبر طلاق آنها منتشر میشود تا از این طریق هم بتوانند فالوئر جذب کنند و یا بولد شوند.

به هر کاربران فضای مجازی حاشیه ها را دوست دارند و این اخبار نیز برای آنها میتواند جالب باشد و اخبار مربوط به بلاگرها در فضای مجازی دنبال کننده های خاص خود را دارند.

نمونه ای از این اخبار را درباره سحر قریشی و امیر تتلو  و یا سایر افراد دیگر در فضای مجازی دیده ایم.

نیکا متولد ۴ شهریور ۱۳۸۱ است او رشته دانشگاهی اش را تئاتر انتخاب کرده و در این رشته تحصیل می کندو ازتحصیلش در این حرفه در ویدیوهایش بهره می گیرد.

فیلم عروسی و ازدواج نیکا فلاحی با امیر روز جنجال شد خجالت بکشید

او از طرفداران فوتبال و به ویژه تیم استقلال است. گردش و تفریح و همچنین گذراندن وقت به همراه دوستانش را در برنامه هایش قرار می دهد و علاقه زیادی به ساخت ویدیو دارد که از سال ها قبل هم برای این کار وقت صرف می کرده است.

امیر روز کیست

به گزارش فیگار امیر روز با نام اصلی امیرحسین فتحی پور متولد ۲۱ آذر سال ۱۳۸۰ در تهران یوتیوبر و تیک تاکر معروف ایرانی است که در ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ با نیکا فلاحی ازدواج کرد. امیر روز بلاگر، کارگردان کلیپ های شبکه های اجتماعی، یوتیوبر و تیک تاکر مشهور ایرانی است.

میر روز از چند ماه قبل با نیکا فلاحی وارد رابطه عاشقانه شد و در نهایت در ۱۱ فروردین ۱۴۰۲ امیر روز با نیکا فلاحی ازدواج کرد. عکس و فیلم ازدواج انها در صفحه اینستاگرامشان موجود می‌باشد.

دروغ سیزده

این دو چهره در اینستاگرام خود اعلام کردند که این خبر دورغ سیزده بوده است و صحت ندارد. روز دروغ آوریل در بسیاری از کشورها به عنوان یک روز ویژه با گفتن دروغ‌هایی به شوخی در 1 آوریل گرامی داشته می‌شود. در برخی از کشورها (از جمله بریتانیا، اتریش، نیوزیلند و زیمباوه) دروغ‌گویی در این روز از صبح تا ظهر ادامه پیدا می‌کند و شخصی که پس از ظهر دروغی بگوید احمق آوریل (April Fool) لقب می‌گیرد اما در مناطق دیگر تا پایان روز ادامه دارد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. امان از این بچه های دهه 80

  2. عزیز کی گفته نیکا شهریوریه؟
    نیکا تیر ماهیه مثل اینکه شما خودت یه پا دروغگویی 😏

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *