فیلم کامل بازداشت سید وحید موسوی خواننده عصر جدید را ببینید

فیلم / بازداشت و دستگیری سید وحید موسوی خواننده عصر جدید که این روزها در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

وحید موسوی خواننده ای که در مسابقه عصر جدید شبکه سوم سیما به شهرت رسید در این روزها خبر دستگیری اش حواشی زیادی را به همراه داشت او در اینستاگرام خود ویدیویی از معترضان را به اشتراک گذاشته بود که باعث شد توسط نیروی انتظامی برای ساعاتی بازداشت و بعد از ارائه توضیحات آزاد شد.

خبر بازداشت این خواننده جنجال زیادی را در فضای مجازی به وجود اورد بود و بسیاری از رسانه های خارجی درباره او نوشته بودند در نهایت او گفت که هیچونه منظوری از اشتراک ویدیو نداشته و از هیچ رسانه و حربی حمایت نمیکند.

وحید موسوی خواننده اهل لرستان و برگزیده «عصر جدید» که در روزهای گذشته بازداشت شده بود، ساعاتی پیش به قید وثیقه از زندان مرکزی خرم آباد آزاد شد.

فیلم / علت بازداشت و دستگیری سید وحید موسوی خواننده عصر جدید

بازداشت و دستگیری سید وحید موسوی واقعیت دارد؟

خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شده مبنی بازداشت سید وحید موسوی که درباره او گفته میشود توسط نیروی انظامی به دلیل حمایت از اغتشاشات بازداشت شده است

 

لازم به ذکر است که آقای موسوی از شرکت کننده های مسابقه عصر جدید بوده که برای حضور در این برنامه به شهرت دست یافت و موفق شد نظر داوران و مردم را به خود جلب کند محبوبیت او زمانی بیشتر شد که شغل خود را کارگر عنوان کرد و گفت که من کارگر هستم و در زمینه لوله کشی فعالیت دارم.

آقای موسیقی اهل لرستان میباشد و در سال 1401 در مسابقه عصر جدید حضور پیدا کرد.

فیلم / علت بازداشت و دستگیری سید وحید موسوی خواننده عصر جدید

او در مسابقه عصر جدید در بخش مقدماتی عصر جدید روی صحنه آمد و لُری خواند و همه را تحت تأثیر قرار داد، همان پسر جوان قدبلند و هیکلی که تیپش بیشتر به وزنه‌برداران و کُشتی‌گیران می‌خورد، روی صحنه آمد و خواند و رأی‌های مثبت داوران را هم از آنِ خود کرد. وقتی از او پرسیدند که “چه‌کاره‌ای؟”، گفت “لوله‌کش هستم.”، خودش معتقد بود که لوله‌کشی‌اش از خوانندگی‌اش بهتر است؛ اما به‌حق که خوب خواند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، در اغتشاشات اخیر استان لرستان وحید موسوی خواننده عصر جدید مطالبی در صفحه شخصی خود منتشر کرد که علاوه بر کذب بودن، سبب دامن زدن بر سناریوی دروغ رسانه‌های ضدانقلاب شد و انتقادهای مردم استان لرستان از این این خواننده را در پی داشت.

برخی مطالب این خواننده لرستانی از قالب اعتراض خارج شده بود و بعضا سبب تشویش اذهان و تحریک افراد برای حضور در آشوب‌های خیابانی شد و برخی کسانی که با گروهک‌های ضدانقلاب همکاری داشته و دنبال تجزیه ایران و کشتار مردم بی‌گناه بودند از مطالب و واکنش‌های وحید موسوی سوءاستفاده زیادی کردند.

حالا با شدیدتر شدن انتقادات نسبت به رفتارهای این خواننده، موسوی با انتشار فیلمی در صفحه شخصی خود نسبت به اتفاقات رخ داده شده واکنش نشان داد.

وحید موسوی در این ویدئو که در صفحه شخصی خود منتشر کرده اظهار داشت: “سلام عرض می‌کنم خدمت همه عزیزانی که این ویدئو را مشاهده می‌کنند. مطلبی را لازم دانستم خدمت شما عنوان کنم. بنده خسارت به اموال عمومی را به هیچ وجه تأیید نمی‌کنم.”

“خسارت به بیت‌المال‌، خسارت به من‌، شما و به هموطنانمان است و اینکه عملا دشمن هم در این شرایط و مسائل به وجود آمده کشور و این آب گل آلود ماهی می‌گیرد. به صورت قطعی جلوی دشمنان خواهیم ایستاد و هر مشکلی که ما داریم به خودمان و خانواده ایران ارتباط دارد و ما همه پای ایرانمان هستیم.”

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *