فیلم کامل / علت صدای مهیب اسدآباد همدان و غرب کشور

فیلم / علت صدای مهیب اسدآباد همدان و غرب کشور

فیلم کامل / علت صدای مهیب اسدآباد همدان و غرب کشور را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

فیلم کامل / علت صدای مهیب اسدآباد همدان و غرب کشور

روز گذشته صدای هولناکی در اسدآباد همدان باعث شد که مردم وحشت کنند صدایی که گفته میشود برخی از شهرهای غرب کشور آن را شنیده اند.

البته درباره اینکه این ویدیو مربوط به این کدام شهر است مشخص نیست

فرماندار شهرستان اسدآباد همدان در این باره می‌گوید که صدای مهیب آنقدر شدید بود که مردم گمان کردند که رعد و برق است اما بعد از ساعاتی این امکان رد شد هیچ گونه افنجاری در شهرستان گزارش نشده است با دستگاه های خدماتی تماس گرفته شد و هیچ گونه گزارشی درباره نشتی گاز و یا انفجار در این رابطه با آتش نشانی گزارش نشده است.

فرماندار شهرستان اسدآباد همچنین تایید کرد که صدا از شهری دیگر رسیده است و ایا زلزله بوده در حال پیگیری هستیم تا ببینیم ماجرا چه بوده است

مسئولان نظامی کشورمان نیز هرگونه عملیات یا ازمایش در این منطقه را رد کردند و هنوز مسئولان استان همدان درباره این که این صدا از کجا آمده پاسخی برای این سوال پیدا نکرده‌اند.

صدای انفجار مهیبی در شهرهای استان همدان شنیده شده است. هنوز مشخص نیست که منبع و علت آن کجا و چه بوده است اما شدت صدا در بعضی نقاط به حدی بوده که درب و پنجره‌های خانه هم لرزیده است و مردم را به بیرون از خانه کشانده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *