فیلم کامل قمه زنی محرم 1401 توسط افراد منحرف در کربلا

فیلم / قمه زنی عاشورای محرم 1401 توسط افراد منحرف در کربلا

فیلم کامل قمه زنی محرم 1401 توسط افراد منحرف در کربلا

قمه زنی محرم 1401 توسط افراد منحرف که باعث میشود چهره عزاداری های حسینی مخدوش شود متاسفانه رسانه ای خارجی کار غیر دینی انها را به عنوان عزاداری منعکس میکنند.

قمه زنی یکی از رسم و رسومات غلط در بین برخی از شیعیان بوده که هر ساله در ایام محرم این کار را انجام می دهند و با آسیب زدن به جسم خود به نوعی عزاداری می کنند.

قمه زنی محرم 1401 توسط افراد منحرف

این کار از سوی همه مراجع تقلید اهل سنت و تشیع حرام اعلام شده است اما باز هم در برخی از حسینیه ها در شهر های مختلف اقدام به قمه زنی برای امام حسین می کنند

اعتقاد این افراد بر این است که می‌خواهند همانند امام حسین و یارانش در صحرای کربلا مورد جراحت قرار بگیرند این در حالی است که مراجع تقلید این نوع عزاداری را حرام اعلام کرده و به شدت آن را نهی کرده اند.

با این حال در برخی از کشورهای اسلامی و حتی شهرهای مختلف کشور این رسم پابرجا بوده و اجرا می شود ویدیو هایی از قمه زنی برخی از چهره های سرشناس از جمله شاهرخ خان و سلمان خان در فضای مجازی منتشر شده است که در این صفحه میتوانید مشاهده کنید.

نظر رهبر انقلاب درباره قمه زنی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. شما یه مدرک بیارید قمه زنی حرامه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *