فیلم لحظه اسید پاشی امیر تتلو روی صورت سحر قریشی

فیلم لحظه اسید پاشی امیر تتلو روی صورت سحر قریشی

فیلم لحظه اسید پاشی امیر تتلو روی صورت سحر قریشی

فیلم لحظه اسید پاشی امیر تتلو روی صورت سحر قریشی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است و واکنش های زیاد را به وجود اورده است درباره این ویدیو گفته میشود که تتلو بر روی صورت سحر قریشی اسید میپاشد و سپس فرار میکند خبری که هیچکدام از انها واکنشی نشان نداده اند . این اولین باری نیست که چنین اخبار پیرامون آنها در فضای مجازی منتشر میشود قبلا نیز درباره آنها گفته میشد که تتلو، قریشی را کتک زده و مرود ضرب و شتم قرار داده است. برخی از کاربران معتقد هستند که این ویدیو ساختگی بوده و صرفا برای جلب توجه میباشد.

لحظه اسید پاشی امیر تتلو روی صورت سحر قریشی

ویدیویی در برخی از پیج های اینستاگرام منتشر شده که مدعی هستند تتلو بر روی صورت سحر قریشی اسید پاشیده است درباره اینکه آیا این ویدیو واقعیت دارد یا خیر نمیتوان به شبکه های اجتماعی استناد و اعتماد کرد.

البته میتوان این کار یک حقه دیگر از این دو نفر برای جلب توجه و خبرسازی باشد چرا که دیگر خبرهای دعوا و طلاق و ازدواج انها برای کسی مهم نیست و بسیار تکراری شده است.

تتلو در یکی دیگر از حقه های خود مدعی شده در کنسرت جدیدش میخواهد به صورت داوطلبانه به دست یکی از هوادارانش کشته شود او گفته این نمایش نیست و میخواهد در کنسرت بمیرد و این آخرین کنسرت او خواهد بود!

ترفندی که بدون شک برای جذب شرکت کننده به کنسرت اش است او با ترفند مشابه توانست با خبر ازدواج با سحر قریشی تعداد بسیار بالایی بلیط به فروش برساند.

ماجرای امیر تتلو با سحر قریشی زمانی داغ شد که تتلو در یوتیوب خود لینک یوتیوب سحر قریشی را گذشت و گفت یوتیوب حاج خانم دنبال بشود.

بعد از اینکه تتلو رسما از هوادارانش خواست یوتیوب سحر قریشی رو دنبال کنند با موجی از انتقادات هواداران خود مواجه شد.

نقش تتلو برای جلب توجه

جالب است بدانید که سحر و قریشی و تتلو هر دو از افرادی هستند که عاشق خبرسازی و حاشیه بازی هستند که مهمترین دلیل رابطه انها همین امر میباشد.

تتلو با استفاده از اخبار مبنی بر ازدواجش با او تصمیم به فروش بلیط برای کنسرت استانبول داشت که به این هدف خود نیز رسید و با به راه انداختن خبر درباره اینکه میخواهد در کنسرت اش از قریشی خواستگاری کند موفق شد بلیط های کنسرت خود را با قیمت فضایی به فروش برساند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *