فیلم لحظه سیل مازندران امروز ساری

فیلم لحظه سیل مازندران و امروز ساری

بارندگی‌های شدید مازندران باعث شده که در بسیاری از شهرهای این استان سیل به وقوع بپیوندد و خسارات زیادی را به مردم وارد کند به گزارش ستاد مدیریت بحران استان مازندران نیمی از میانگین بارش سال گذشته در یک روز در این استان باریده است و باعث شده که سیلاب‌های وحشتناکی در برخی از شهرها به وقوع بپیوندد که خسارات مالی و جانی زیادی به مردم وارد شود.

این ستاد همچنین به مردم توصیه کرد به هیچ عنوان نزدیک رودخانه‌ها و دریاچه‌ها حضور پیدا نکنند و تا اطلاع ثانوی از تجمع در این مکان‌ها خودداری کنند در حال حاضر یکی از مشکلات شدیدی که برای مردم مازندران به وجود آمده است آب گرفتگی شدید در معابر بوده که زندگی آنها را به شدت مختل کرده است.

فیلم لحظه سیل مازندران امروز ساری

بارندگی‌های پاییزی در استان مازندران مردم این استان را غافلگیر کرده است از سوی دیگر مسافرانی که در تعطیلات آخر هفته به این استان رفته بودند با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده‌اند و خودروهای آنها در اثر برخورد به سیل به شدت آسیب دیدند ویدیوهای مختلفی از سیلاب استان مازندران و ساری در فضای مجازی منتشر شده است که در این صفحه تماشا کنید.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *