فیلم کامل رقص سفیان بازیکن مراکش با مادرش جنجال شد و آبرویش رفت

سفیان بازیکن مراکش بوده که به دلیل بازی های بسیار خوب تیم ملی مراکش مورد توجه قرار گرفته است فیلمی از سفیان لو رفت که جالب است.

فیلم لو رفته سفیان بازیکن مراکش

تیم ملی مراکش تاریخسازی کرده و تا مرحله نیمه نهایی بالا آمده است و این اولین بار است یک تیم آفریقایی موفق میوشد تا مرحله نیمه نهایی جام جهانی بالا بیاید.

مراکش توانست تیم های بزرگی از جمله کانادا ، بلژیک ، اسپانیا و پرتقال را شکست بدهد که نشان دهنده این است تیم بسیار یکدست و منسجمی است که لیاقت بالا آمدن را داشته است و تیم های اروپایی باید فکر برنامه ریزی بیشتر باشند.

فیلم لو رفته رقص سفیان بازیکن مراکش با مادرش جنجال شد و آبرویش رفت

بعد از اتمام مسابقه نفس گیر مراکش و پرتغال سوفیان بوفل، هافبک تیم ملی مراکش به سمت تماشاگران آمد و با در  مادرش را بغل کرد و سپس او را به زمین چمن آورده به جشن و شادی پرداخت.

همچنین ببینید:

درخشش تیم ملی مراکش

تیم ملی مراکشی در جام جهانی قطر شگفتی ساز شده است، او پس از صعود از مرحله گروهی و حذف اسپانیا شب گذشته، پرتغال را نیز به خانه فرستاد تا اولین تیم آفریقایی باشد که به نیمه نهایی می رسد.

پس از پایان این دیدار نفس گیر، سوفیان بوفل، هافبک تیم ملی مراکش روی سکوی هواداران رفت و با در آغوش گرفتن مادرش به جشن و شادی پرداخت.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا