فیلم کامل ماجرای علت حلق آویز شدن  پنج عضو خانواده در نجف آباد اصفهان و جزییات خودکشی 5 عضو یک خانواده در نجف آباد

فیلم ماجرای خودکشی خانوادگی و حلق آویز شدن ۵ عضو خانواده در نجف آباد اصفهان

فیلم کامل ماجرای علت حلق آویز شدن پنج عضو خانواده در نجف آباد اصفهان و جزییات خودکشی 5 عضو یک خانواده در نجف آباد را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل ماجرای علت حلق آویز شدن  پنج عضو خانواده در نجف آباد اصفهان و جزییات خودکشی 5 عضو یک خانواده در نجف آباد

ماجرای علت حلق آویز شدن ۵ عضو خانواده در نجف آباد

روز گذاشته پلیس ۱۱۰ در طی گزارش مردمی به خانه در نجف آباد اعزام شد که گفته می‌شد بوی بسیار عجیبی از خانه خارج می شود.

در نهایت پلیس با تحقیقات به عمل آمده با حکم قضایی وارد خانه شد و با اتاق های قفل شده مواجه گردیدند و با ورود به زیرزمین خانه پنج عضو یک خانواده را در حالی که حلق‌آویز شده بودند و مدت زمان زیادی از مرگ شان گذاشته بود مشاهده کردند.

پنج عضو خانواده به صورت دسته جمعی خود را حلق‌آویز کرده بودند و مدت زمان زیادی از مرگ آنها گذشته بود به گونه ای که سر یکی از آنها از بدنش جدا شده بود.

داماد خانواده می گوید که من از همسرم جدا شده ام و دخترم نزد همسر سابقم زندگی می کرد در چند روز اخیر هر چقدر با همسر و خانواده‌اش تماس حاصل میکردم اما پاسخگو نبودند و من هم به پلیس مراجعه کردم و موضوع را با آنها در میان گذاشتم پلیس برخی از اقوام و آشنایان این خانواده را احضار کرده تا اطلاعاتی درباره آنها را در اختیار پلیس قرار می دهد دادستانی نجف آباد همچنین گفته است که در حال حاضر فرضیه قتل مطرح نیست و تحقیقات لازم برای علت مرگ این پنج عضو خانواده در حال بررسی می باشد.

فیلم کامل ماجرای علت حلق آویز شدن  پنج عضو خانواده در نجف آباد اصفهان و جزییات خودکشی 5 عضو یک خانواده در نجف آباد

گزارش شاهدان عینی

اجساد یک خانواده ۵نفری که بو گرفته و بر دار شده‌اند، در زیرزمین خانه‌ای واقع در نجف آباد اصفهان کشف شد.

به گزارش خبرآنلاین، هنوز کسی از ابعاد واقعی اتفاقی که دیروز در نجف آباد، شهری بزرگ واقع در ۲۵ کیلومتری غرب اصفهان افتاد، خبر ندارد. پلیس و مقامات قضایی اعلام کرده‌اند اجساد حلق آویز اعضای یک خانواده در زیرزمین منزلی مسکونی در این شهر کشف شده است و البته آن‌ها گفته‌اند شکل این اتفاق، به اثبات قتل نزدیک نیست. با این وجود، روایت همسایه‌ها از اتفاقی که در نجف آباد افتاده، به شک و شبهه‌های مختلف این رویداد دامن می‌زند.

اتفاق عصر روز گذشته در نجف آباد کشف شد. بعد که پلیس آمد، سر و ته خیابان را بستند و تحقیقات فنی آغاز شد، ولی این که چرا اجساد ۵ نفر در یک خانه کشف شده، معمایی است که هنوز اعلام رسمی برای حل آن منتشر نشده است.

یکی از همسایه‌ها درباره اتفاق فجیعی که برای این خانواده می‌گوید: آن‌ها یک خانواده ۵نفره بودند که از خانواده‌های قدیمی نجف آباد به شمار می‌رفتند. پدر و سرپرست این خانواده در قید حیات نیست و خانواده مزبور که شامل مادر، دو دختر، یک پسر و یک نوه بود، در منزلی واقع در یکی از خیابان‌های جنوب نجف آباد، زندگی می‌کردند.

هنوز مشخص نیست این اتفاق خودکشی باشد یا قتل، چون مسایلی درباره این رویداد وجود دارد. آنطور که برخی همسایه‌ها می‌گویند دهان یا دست و پای اجساد بسته شده بود و در زیرزمین خانه مسکونی که حالا با دستور قضایی پلمب شده است، به دار کشیده شده بودند.

آنطور که همسایه‌ها می‌گویند پشت در‌ها و درز‌ها مسدود شده بود و تمام پنجره‌ها و در‌ها قفل شده بود و آب و برق و گاز خانه قطع شده بود.

ساعت ۱۸ روزی که این اجساد کشف شده بود، داماد سابق خانواده به پلیس مراجعه کرده و می‌گوید من از همسرم جدا شده‌ام و دخترم در خانه مادربزرگش زندگی می‌کنند. سه شنبه تا امروز برای بردن دخترم به آن‌ها زنگ می‌زنم، ولی گوشی همه آن‌ها خاموش است و هیچ پاسخی دریافت نمی‌کنم.

همسایه‌ها می‌گویند پلیس مجبور به عبور از روی دیوار خانه می‌شود و با در‌های قفل در همه اتاق‌ها مواجه می‌شود. پس از باز کردن در و شکستن شیشه پنجره زیرزمین، بوی تعفن اجساد به مشام می‌رسد و با شکستن در زیرزمین، نیروی انتظامی با اجساد حلق آویز اعضای خانواده مواجه می‌شوند. بلافاصله با حضور یگان‌های تخصصی از دایره ویژه قتل و مقام قضایی، کار تحقیق درباره این اتفاق تلخ آغاز می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *