مراسم تعویض پرچم گنبد حرم آقا امام رضا علیه السلام

فیلم مراسم تعویض پرچم گنبد حرم آقا امام رضا علیه السلام

مراسم تعویض پرچم گنبد حرم آقا امام رضا علیه السلام و پوش ضریح ایشان به مناسبت ایام اعزای حسین بن علی سیاه پوش شدن حرم امام رضا علیه السلام و تعویض پرچم امام هشتم شیعیان به مناسبت ورود به ایام محرم الحرام در مشهد مقدس انجام شد.

مراسم تعویض پرچم گنبد حرم آقا امام رضا علیه السلام

مراسم تعویض پرچم گنبد حرم آقا امام رضا علیه السلام

به احترام اعزای سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش هر ساله در شب اول محرم تعویض پرچم گنبد رضوی به پرچم سیاه در حرم مطهر امام رضا علیه السلام برپا می شود در این مراسم که به احترام سوگواری امام حسین و یارانش برگزار می شود.

همراه بامراسم های همچون سخنرانی و حضور مردم در این مراسم آقازاده عزاداری در ایام محرم و صفر می شوند که پرچم ها کتیبه ها و بیرق های عزا را نصب می کنند. در این مراسم پوشش ضریح مطهر امام رضا و پرچم گنبد مطهر ایشان تعویض می شود که امسال هم مانند سال های قبل لحظه ای که شایسته اهل بیت باشد این مراسم نیز اتفاق افتاد متوسلین به امام رضا از سراسرکشور در این روز برای عرض ادب به ارباب امام حسین علیه السلام به زیارت امام رضا به مشهد مقدس می روند.

همچنین ببینید : بیوگرافی حاج محمود کریمی مداح اهل بیت و همسرش + فرزندان

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *