ماجرای مستند پرسپولیس (شبهای فوتبالی) توهین به همایون بهزادی و استقلال

فیلم مستند پرسپولیس (شبهای فوتبالی) توهین به همایون بهزادی و استقلال

ماجرای فیلم مستند تاریخچه پرسپولیس (شبکه ورزش) توهین به استقلال و همایون بهزادی را به همراه جزئیات در ادامه این صفحه مشاهده نمایید.

ماجرای فیلم مستند پرسپولیس (شبکه ورزش)

روز گذشته شبکه ورزش مستندی درباره تیم پرسپولیس پخش کرد که باعث ایجاد جنجال در شبکه های مجازی شد و حالا هواداران پرسپولیس و استقلال را به جان هم انداخته و در شبکه های اجتماعی با توهین و فحاشی از خجالت یکدیگر درامده اند.

ماجرای مستند پرسپولیس (شبهای فوتبالی) توهین به همایون بهزادی و استقلال

ماجرا از این قرار است که در این مستند گفته شده که تیم پرسپولیس تیم مردمی بوده و استقلال که با نام تاج شناخته میشد تیم درباره شاهنشاه بوده و اسم تاج هم به همین خاطر بر روی آن گذاشته شده است.

پخش آیتم تاریخچه پرسپولیس باعث شد که شروع جنجال ها استارت بخورد از اینکه طعنه هایی به تیمسار خسروانی زده شد که او از افرادی بوده که در رژیم شاه نیز در ورزش پست مدیریتی داشته است حالا هواداران استقلال حسابی شاکی شده اند که چرا تیم مورد علاقه شان را به رژیم شاه منتسب کرده اند و به مالک سابق تیم شان توهن گردیده است

فیلم مستند پرسپولیس

بعد از پخش این مستند برخی از پیشکسوتان استقلال نیز درباره این مستند انتقاد کرده و گفتند این پرسپولیس است که بیشتر از سمت دولت مورد حمایت قرار میگیرد و استقلال تیم مردمی میباشد و اینکه میگویند تیم شاهنشاهی است شایعه بوده که تلویزیون نیز آن را پخش کرده است.

علی جباری و حسن روشن دو تن از این پیشکسوتان هستند که در مصاحبه‌هایی نه تنها پرسپولیس را دولتی دانستند که مدعی شده‌اند برخی از بازیکنان این تیم در ساواک کار می‌کرده‌اند! (البته آنها نامی از فرد خاصی نبردند)

واکنش پسر مرحوم همایون بهزادی

فرزند مرحوم همایون بهزادی درباره حرف های حسن روشن گفت: از هرکسی توقع می‌رفت غیر از عمو روشن! چطور می‌توانید درباره رفیق قدیمی و هم‌سفره خودتان این‌طور حرف بزنید؟
پدر من یک کارمند ساده اداره هشتم ضدجاسوسی بود که در سن ۱۷ سالگی او را استخدام کردند. یعنی زور پدر من به عنوان یک کارمند ساده به تیمسار خسروانی مالک تاج سابق می‌رسید نه نمیرسید

به گزارش حرف تازه از خبر ورزشی :اگر پدر من ساواکی بود، من هم می‌توانم با سند و مدرک ثابت کنم ۵، ۶ بازیکن استقلال هم توده‌ای و چریک فدایی بودند و اسامی آن‌ها را اعلام کنم. در یک برنامه تلویزیونی علیه استقلال حرف می‌زنند، آن‌وقت شما می‌آیید پدر مرا تخریب می‌کنید؟ به زودی با اسناد و مدارک خیلی حرف‌ها را خواهم زد تا آقایان به خودشان بیایند و بیشتر از این در حق پدر من نامردی نکنند

پخش مستند پرسپولیس از شبهای فوتبالی شبکه ورزش

علی جباری پیشکسوت قدمی باشگاه استقلال که از پخش برنامه تحریف شده نوروز فوتبالی و توهین به موسس باشگاه استقلال به شدت عصبانی بود دست به افشاگری بزرگی زد و مدعی شد برخی بازیکنان پرسپولیس عضو ساواک بوده اند. در ادامه اهم صحبتهای جباری در این خصوص را می خوانید.

🔹متأسفانه در تلویزیون پول کلانی هزینه می‌شود تا یک‌سری آدم ناوارد حرف‌های گستاخانه‌ای علیه استقلال بزنند. افرادی که خودشان سابقه لگد زدن حتی به یک گربه را هم ندارند حالا در تلویزیون ضد استقلال صحبت می‌کنند

🔹در مورد آن برنامه‌ای که پخش شد متأسفانه سازندگانش نه شعور ورزشی لازم را داشتند و نه اطلاعات کافی.همه می‌دانند علی عبده مالک وقت باشگاه پرسپولیس در دهه ۵۰ خودش ساواکی بود و نفوذ فراوانی در کشور داشت.

🔹 اصلاً در شأن مدیران باشگاه استقلال نبود بخواهند نتایج مسابقات را در خارج از میدان تعیین کنند. ما احتیاجی به این کار نداشتیم، چون در مقطعی از دهه ۵۰ تعداد ملی‌پوشان‌مان دو رقمی بود و کامل‌ترین تیم تاریخ تاج (استقلال) را داشتیم.

🔹تعدادی از بازیکنان پرسپولیس کارمند ساواک بودند و ما دقیقاً این مسئله را می‌دانیم. برخی از این افراد به رحمت خدا رفته‌اند و عده‌ای از آن‌ها نیز همچنان زنده هستند. اگر لازم باشد اسم بازیکنان ساواکی پرسپولیس را فاش می‌کنم و به مردم می‌گویم آن‌ها چه کسانی بودند.

گفتنیست پس از این مصاحبه باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای به شدت اظهارات جباری در خصوص همایون بهزادی را محکوم کرد و علی بهزادی فرزند همایون بهزادی نیز مدعی شد اگر پدرش ساواکی بوده، مستنداتی در اختیار دارد که برخی بازیکنان استقلال توده ای بوده اند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *