فیلم / نمایشگاه آرایشی بهداشتی یزد با خانم های بدون حجاب جنجال شد

عکس / نمایشگاه آرایشی بهداشتی یزد با خانم های بدون حجاب جنجال شد

سومین نمایشگاه صنایع آرایشی و بهداشتی استان یزد از 4 بهمن ماه آغاز شده و تا امشب در محل دائمی نمایشگاه های استان یزد ادامه دارد.

نمایشگاه آرایشی بهداشتی یزد با خانم های بدون حجاب

فیلم / نمایشگاه آرایشی بهداشتی یزد با خانم های بدون حجاب جنجال شد

اگرچه این نمایشگاه به طور رسمی توسط نمایشگاه های یزد برگزار شده و دارای مجوز از نهادهای مربوطه است، اما برخی از غرفه داران با حجاب نامتعارف یا بدون حجاب در این نمایشگاه حضور فعال داشته اند.

مجوز دار بودن این نمایشگاه به این معناست که غرفه داران باید قوانین را به طور کامل رعایت کنند، اما در عین حال در نمایشگاه تعدادی از غرفه داران در حین فعالیت خود حجاب را رعایت نکردند و به طور کامل بدون حجاب در غرفه خود به بازدیدکنندگان خدمات ارائه کردند.

وضعیت بد حجاب در غرفه های نمایشگاه باعث شد که اعتراضاتی از سوی شهروندان یزدی به وجود اید که خواستار رعایت حجاب در محل نمایشگاه به ویژه از سوی غرفه داران شدند.

عکس / نمایشگاه آرایشی بهداشتی یزد با خانم های بدون حجاب جنجال شد

در همین رابطه یکی از شهروندان در گفتگو با خبرنگار تسنیم در یزد با اشاره به اینکه متأسفانه برخی افراد در این گونه مکان ها حجاب را رعایت نمی کنند، گفت: علاوه بر بازدیدکنندگان، خود غرفه داران نیز بدون حجاب به نمایشگاه می آیند. ، موضوعی است که از هیچ عنوانی نباید به راحتی گذشت.

وی خاطرنشان کرد: قطعا ادامه این موضوعات مناسب نیست و اگر مسئولان نمایشگاه جلوی این غرفه داران را نگیرند در آینده شاهد وضعیت بدتری خواهیم بود.

حواشی

سومین نمایشگاه صنایع آرایشی و بهداشتی استان یزد از چهارم بهمن ماه آغاز به کار کرده و تا امشب هم در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد ادامه دارد.

عکس / نمایشگاه آرایشی بهداشتی یزد با خانم های بدون حجاب جنجال شد

با وجودی که این نمایشگاه به صورت رسمی از سوی شهرک نمایشگاه‌های یزد برگزار شده و مجوز نهادهای مربوطه را هم در اختیار دارد، اما تعدادی از غرفه‌داران با حجاب غیرمتعارف و یا بدون حجاب در این نمایشگاه فعالیت می‌کردند.

مجوزدار بودن این نمایشگاه به معنای آن است که غرفه‌داران باید قوانین را به صورت کامل رعایت کنند اما این در حالی است که تعدادی از غرفه‌داران در زمان فعالیت خود در نمایشگاه، حجاب را رعایت نمی‌کردند و کاملاً بی‌حجاب در غرفه خود به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌کردند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *