فیلم وحشتناک از شکاف زمین در کانون زلزله ترکیه شهر التینازو در استان هاتای

فیلم وحشتناک از شکاف زمین در کانون زلزله ترکیه شهر التینازو در استان هاتای

فیلم وحشتناک از شکاف زمین در کانون زلزله ترکیه شهر التینازو در استان هاتای

فیلم شکاف زمین در کانون زلزله ترکیه در مزرعه زیتون شهر التینازو در استان هاتای را ببینید که زمین زیر و رو شده است.

ویدیوی از کانون زلزله ترکیه منتشر شده که مربوط به شهر آلتینازو در استان هاتای میباشد ویدیو وحشتناک که زمین را نشان می دهد کاملاً زیرورو شده و شکاف بزرگی به وسعت طولانی روی زمین ایجاد شده است و درخت ها از ریشه کنده شده و زمین از هم باز شده است.

دره تازه ایجاد شده ۳۰ متر عمق دارد و عرض شکاف ناشی از زلزله ۲۰۰ متر است.

زلزله ترکیه تا به حال بیش از ۲۰ هزار نفر کشته برجای گذاشته است و احتمال داده می‌شود که این میزان به ۱۰۰ هزار نفر افزایش پیدا کند زلزله وحشتناکی که ساعت ۴ صبح رخ داده و بسیاری از مردم در خواب بوده اند و حتی فرصتی برای بلند شدن از جای خود را پیدا نکردند.

همچنین ببینید:

فیلم کامل زلزله کاهرامان ماراش ترکیه آخرالزمان شده

عکس دلخراش از زلزله ترکیه پدر و فرزند کودک در آغوش هم زیر آوار

فیلم / وقوع زلزله حین خواندن اخبار توسط مجری زن تلویزیون ترکیه

عجیب تر اینکه گفته می شود زلزله ترکیه باعث شده که مرز این کشور با سایر کشورهای همسایه ۶ متر جابجا شود به گونه ای که مرز ترکیه شش متر به خاک کشور همسایه ورود پیدا کرده است این زمین لرزه بزرگترین زمین لرزه در تاریخ ترکیه بود که بیش از ۲۰ هزار نفر کشته برجای گذاشته و تخمین زده می شود تا ۱۰۰ الی ۱۵۰ هزار نفر افزایش پیدا کند.

بر اساس آخرین آمار به دست آمده از تعداد جان‌باختگان زمین لرزه‌های روز دوشنبه در جنوب شرق ترکیه و شمال سوریه، تعداد ۳۳ هزار و ۱۷۹ نفر جان خود را از دست داده‌اند. این آمار همچنان با یافتن اجساد بیشتر توسط گروه‌های جستجو قطعا افزایش خواهد یافت. مقامات اعلام کرده‌اند که نزدیک به ۹۳ هزار نفر نیزدر این فاجعه زخمی شده‌اند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *