فیلم پارتی شبانه بازیکنان استقلال لو رفت ماجرای بازداشت فوتبالیست های سرشناس

فیلم پارتی شبانه بازیکنان استقلال لو رفت ماجرای بازداشت فوتبالیست های سرشناس که در شب سال نو میلادی پارتی گرفته بودند.

فیلم پارتی شبانه بازیکنان استقلال لو رفت ماجرای بازداشت فوتبالیست های سرشناس

فیلم پارتی شبانه بازیکنان استقلال لو رفت

تعدادی از بازیکنان فعلی و سابق یکی از تیم های بزرگ فوتبال تهران شب گذشته در یک پارتی مختلط در شهر دماوند دستگیر شدند. برخی از این بازیکنان به دلیل مصرف الکل در وضعیت غیرعادی قرار داشتند.

واکنش باشگاه استقلال

چند بازیکن استقلال در شب سال نو میلادی در یک مهمانی حاضر شدند که این حضور با دستگیری آنها توسط پلیس همراه است. این خبر باشگاه استقلال را به چالش کشیده است زیرا این باشگاه اقدامات قانونی را برای حل مشکلات این بازیکنان انجام داده است.

همچنین ببینید:

از آنجایی که استقلال باید خود را برای بازی تراکتورسازی آماده کند، گفته می شود که این باشگاه تصمیمی برای محرومیت بازیکنان از حضور در تمرینات و مسابقات استقلال ندارد زیرا معتقد است این تصمیم به باشگاه آسیب می زند.تیم استقلال. باشگاه استقلال در نظر دارد برای جلوگیری از تکرار این رفتار بازیکنانی که در این جشن حضور داشتند با جریمه های سنگین مواجه شود.

در واقع تحریمی که باشگاه استقلال به بازیکنان حاضر در مهمانی داده جریمه نقدی و شخصی است و او به دنبال ضربه زدن به تیم نیست.

بازیکنان استقلال به همراه بازیکنان دیگر تیم لیگ برتری در یک گردش شبانه در شهر دماوند دستگیر شدند. ساکت الهامی سرمربی تیم هوادار نیز گفت که در صورت قطعی شدن حضور بازیکنان این تیم در مهمانی با آنها برخورد سبکی خواهد کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *