ازدواج پریناز ایزدیار در نقش جیران واقعیت دارد؟

فیلم کامل/ ازدواج پریناز ایزدیار در نقش جیران واقعیت دارد + عکس

ازدواج پریناز ایزدیار در نقش جیران واقعیت دارد ازدواج پریناز ایزدیار واقعیت دارد خانم با منتشر کردن عکسی و نوشتن یک بیت شعر( عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد… گمانه زنی هایی در مورد ازدواجش به راه افتاده است است.را در این صفحه مشاهده فرمایید.

ازدواج پریناز ایزدیار در نقش جیران واقعیت دارد؟

ازدواج پریناز ایزدیار در نقش جیران

ازدواج پریناز ایزدیار واقعیت دارد خانم با منتشر کردن عکسی و نوشتن یک بیت شعر( عشق را در پستوی خانه نهان باید کرد… گمانه زنی هایی در مورد ازدواجش به راه افتاده است است

حالا خانم ایزدیار با سوال هایی از جانب مخاطبانش در اینستاگرام برخورد کرده است که آیا ازدواج کرده و یا اگر ازدواج کرده عکس همسرش را نیز منتشر کند.

ازدواج پریناز ایزدیار در نقش جیران واقعیت دارد؟

در خیلی از سایتها نام خانم ها را با آقای حسین مهری به عنوان زن و شوهر اعلام کردند که شایعه‌ای بیش نمی باشد

خانم پریناز ایزدیار در رابطه با موضوع ازدواج می گوید که من ازدواج کردن را دوست دارم مخصوصا عاشق بچه هستم عاشق تجربه کردن احساس قشنگ مادر من فکر می کنم ازدواج یک پختگی نیاز دارد که من آن پختگی را در خود هنوز ندیده ام من فکر می کنم زن و مرد باید به یک درجه است پختگی رسیده باشند که بتوانند هر دو مسئولیت بزرگ زندگی را به دوش بکشند.

همپنین ببینید :خواستگاری  پسر کارگردان  معرف از پرنیاز ایزدیار

پری ناز ایزدیار در ۸ شهریور سال ۶۴ در بابل به دنیا آمد بازیگر و دوبلور میباشد پریناز ایزدیار آکادمی بازیگری آموزش ندیده وبه از نقل از خودش صحنه هایی که فیلم برداری می شوند برای او همه‌گی کلاس درس هستنداو در زمینه بازیگری و سینما مطالعاتش را افزایش داد حدود سه سال با دانشجویان رشته بازیگری تمرین کرد خانم ایزدیار در سریال زمانه چه کاری از آقای حسن فتحی بود به شهرت بسیار رسید اولین فیلم بازیگری یک مرد یک شهر بود.

خانم پریناز ایزدیار در سال ۱۳۹۴ موفق به خاطر بازی بسیار زیبای شان زرفیلم ابد و یک روز جایزه سیمرغ بلورین بازیگر نقش اول زن رادر سیو چهارمین دورهی جشنواره ی فجر دریافت کند.

خواهر و برادر خانم ایزدیار پزشک هستند و خانم پریناز فرزند کوچک خانواده است پدر ایشان وکیل می باشد خانم ایزدیار قبل از بازیگری به عنوان مدل پوششی مانتو و روسری در شوهای اسلامی شرکت می کرد.

 

برخی از فیلم های سینمایی پریناز ایزدیار عبارتند از ۳۶۰ درجه. یک روز بخصوص. ابد و یک روز. متری شیش و نیم سرخپوست. خو ک .تابستان داغ. ویلایی ها و غیره همچنین ایشان در تلویزیون فیلم هایی ازقبیل زمانه. پنج کیلومتر تا بهشت مثل یک کابوس کارهایی از زیر شهرزاد فصل ۱ و۲ و ۳

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *