فیلم کامل ازدواج پشه مهمونی (حرف های زشت بدون سانسور پشه بده بزنیم)

فیلم کامل ازدواج پشه مهمونی (حرف های زشت بدون سانسور پشه بده بزنیم)

فیلم کامل ازدواج پشه مهمونی (حرف های زشت بدون سانسور پشه بده بزنیم)

فیلم کامل ازدواج پشه مهمونی (حرف های زشت بدون سانسور پشه بده بزنیم) را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل ازدواج پشه مهمونی

برنامه مهمونی یکی از برنامه های طنز و بامزه شبکه نمایش خانگی بوده که موفق شده مخاطبان زیادی را به دست آورد در این برنامه عروسک های جدیدی توسط ایرج طهماسب معرفی شده است که خیلی زود توانسته اند محبوب واقع شوند. عروسک پشه و بچه از جمله عرووسک های محبوب به شما میرود روز گذشته در قسمت جدید این برنامه ایرج طهماسب به عروسک پشه پیشنهاد داد که ازدواج کند و پشه پاسخ های عجیبی داد که به صورت دو پهلو بوده و برخی از کاربران آنها را زشت عنوان کردند.

دانلود کامل این قسمت

این عرسک گفت که باید یک عروسک خوب پیدا شود که به او بگویم بده بزنیم هرچند که منظور این عروسک نیش زدن بوده اما کاربران مدعی هستند دیالوگ ذکر شده منظور بد و سخیفی داشته است و ایرج طهماسب از دیالوگ هایی استفاده میکند که به هیچ عنوان مناسب کودکان نیست البته ایرج طهماسب قبلا گفته بود که این برنامه برای گروه سنی کودکان نبوده و خانواده اجازه ندهند که فرزندانشان آن را به عنوان برنامه کودک تماشا کنند.

همچنین ببینید فیلم کامل خوانندگی پشه بده بزنیم در برنامه مهمونی

نکته این است که خود «ایرج طهماسب» هم در قسمت‌های اولیه و بعد از اعتراض به شخصیت بچه، اعلام کرد که این برنامه اصلا برای بچه‌ها ساخته‌ نشده و والدین نباید توقع یک برنامه خیلی سالم و پاستوریزه را داشته‌باشند.حتی در خود پلتفرم ارائه دهنده هم کنار این برنامه ۱۲+ درج شده است اما چون این برنامه شخصیت‌های عروسکی دارد که خیلی هم محبوب هستند، قاعدتا بچه‌ها کنجکاو می‌شوند آن را ببینند.

از این طرف هم رسانه‌های تصویری ما از نوعی نیست که مرتب برنامه تلویزیونی جذاب بسازد تا ما بگوییم که اگر بچه‌ را از دیدن برنامه مهمونی محروم کردیم، گزینه «ب» را دارد که آن را ببیند. در نتیجه‌ خانواده‌ها هم آن قاطعیت را ندارند که بگویند چون مختص بچه‌ها نیست مانع دیدن این برنامه بشویم و به هیچ‌عنوان اجازه ندهیم چنین برنامه ای را ببینند.

اولین نکته‌ای که در نقد سریال مهمونی باید به آن اشاره داشت، خلق فضا و لوکیشن این مجموعه است. از همان ابتدا و با دیدن تابلویی که با یک فلش سالن عروسی را نشان می‌دهد، تکلیف خانه‌ی جدید آقای مجری مشخص می‌شود. به نظر می‌‎رسد ایرج طهماسب که همواره با چهره‌ای خندان در جلوی دوربین ظاهر شده است، به دنبال مکانی بوده که بتواند این سرخوشی را به برنامه‌اش تزریق کند و انتخاب تالار عروسی تنها گزینه‌ی ممکن به نظر می‌‎رسد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

3 نظر

  1. الان دیگه همه چی درست شد شماها گیر دادین به یه برنامه بسیار زیبا و طنز کافر همه را به کیش خود پندارد خیلی هم زیبا و قشنگ هستن دست عوامل برنامه درد نکنه عالیه هر کی میگه کلمات زشت و سخیفه بره تو آیینه اعمالش نکاهی بندازه

  2. به نظرم کج فهمی باعث اینجورچیزا میشه.اگر درست نگاه کنید اصلا منظور بدی نداشت.

  3. با این افکارشون هیچوقت نمیزارن مردم شادی رو تجربه کنند..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *