(فیلم کامل) افشین عبداللهیان استقلال و پرسپولیس رو شست و پهن کرد

(فیلم کامل) افشین عبداللهیان استقلال و پرسپولیس رو شست و پهن کرد

(فیلم کامل) اظهارات افشین عبداللهیان استقلال و پرسپولیس رو شست و پهن کرد جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

(فیلم کامل) افشین عبداللهیان استقلال و پرسپولیس رو شست و پهن کرد

(فیلم کامل) اظهارات افشین عبداللهیان

افشین عبداللهیان مجری برنامه ورزشگاه که از شبکه پنج پخش میشود درباره پرسپولیس و استقلال اظهارنظر کرد که گویا به ذائقه این دو باشگاه خوش نیامده است.

افشین عبداللهیان درباره پرسپولیس استقلال گفت چند روز پیش سپهر حیدری و فرهاد مجیدی مهمان برنامه ما بودند که هر کدام از آنها به شدت از مظلومیت پرسپولیس استقلال می گفتند اما اینگونه نیست و این دو باشگاه به هیچ عنوان مظلوم نبوده و مظلوم آن تیم های شهرستانی بوده که پول آب معدنی هم ندارند مظلوم آن پدر خانواده‌ای است که هر چقدر کار می کند باز هم از نظر مالی بدهکار است و نمی تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

افشین عبداللهیان مجری برنامه ورزشگاه همچنین درباره فشارهای روانی و جو روانی که این دو باشگاه به راه می اندازند گفت آنقدر پرسپولیس-استقلال مظلوم نمایی می کنند که حتی کمیته داوران و فدراسیون فوتبال را تحت تاثیر قرار می دهند به گونه ای که بازیکن پرسپولیس با دست گل می زند و داور را می‌پذیرد و استقلال نیز بر رئی بازیکن حریف حرکت رزمی می دهد و خطا نمی گیرند.

باشگاه استقلال به این موضوع واکنش نشان داد و بیانیه صادر کرد.

در بیانیه ای که منتشر شده، آمده است: چه اتفاقی تأسف‌آورتر از اینکه فردی در لباس مجری‌گری تلویزیون در ادامه حملات برخی برنامه‌های صداوسیما، بدون پرده‌پوشی به استقلال حمله می‌کند تا دم از مظلومیت چند تیم دیگر بزند؟

در ادامه نیز ذکر شده است: ورزش تلویزیون جولانگاه افرادی شده است که نه تنها قدمی برای رشد و پیشرفت فوتبال برنداشتند که سالهاست دقیقا در نقطه مقابل آن ایستاده‌اند. کاش جایگاه کارشناسی و نقد به افراد باصلاحیت و منصف می‌رسید.

استقلالی‌ها با انتقاد از صحبت‌های مجری برنامه ورزشگاه نوشته اند: اگر قرار بود اتفاقی برای این افراد رخ دهد، پس از سالها فعالیت در فوتبال، اندکی خوشنامی برایشان باقی می‌ماند که حالا دنبال بدنامی نروند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. من خودم پرسپولیسیم ولی قربون دهنت آقا افشین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *